Skocz do zawartości

mandolina

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Osiągnięcia mandolina

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Na opolszczyźnie na KJS'ach przechodzi jak z głową zrobione , ale jak był PPAiK to delegat techniczny mnie nie przepuścił i musiałem demontować , jak jest w innych województwach niech się wypowiedzą Ci co tam jeżdżą .
  2. Najpierw trzeba odróżnić: BK - robione na KJS'ach i nnych amatorkach , polega na ogólnej; zazwyczaj wzrokowej kontroli pojazdu i najważniejszych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo. BT - na rajdach i wyścigach , gdzie badania są bardzo szczegółowe a sędzia techniczny mając wątpliwości może żądać do każdego elementu właściwych papierów i homologacji jak i rozbiórkę i demontaż danego elementu itd...
  3. Wcale się nie dziwię, bo wymaga to głębszego zakopania się w dziadku google. Tak na chłopski rozum , jeśli homologacja producenta nie przewiduje pewnych modyfikacji (czyli oni, w tym wypadku Subaru nie rozkminiło takiego patentu) to: - auto ma być zgodne z w/w homologacją producenta, - zgodne z zał. J i innymi regulaminami MKS i dalej idąc właściwymi dla danej dyscypliny sportu, jeśli auto będzie używane w sporcie, - lub Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie dotyczącej dopuszczenia pojazdów do ruchu na terytorium RP jeśli pojazd w/w ma uzyskać prawa do poruszania się na drogach tego a nie innego kraju . Jeszcze bardziej łopatologicznie - nie wolno ci z furą robić nic co nie jest zgodne z jakimi kolwiek przepisami , a szczególnie w sprawach tak ważnych jak układ hamulcowy pojazdu . A ci co wiedzą więcej , wiedzą że w pojeździe są trzy a nie dwa hamulce i dzięki swojej wiedzy potrafią to obejść.
  4. Raczej homologacji producenta
  5. Widzę, że kolega zna się na rzeczy :-) Mógł byś mnie poratować poradą? Wyszła korba bokiem, mam już nowy - używany blok, korby, tłoki, panewki, pierścienie i wszystko inne co potrzeba więc zabrałem się za składanie . Niestety tak się rozpędziłem przy rozbieraniu silnika , że nie zwróciłem uwagi na kilka bardzo istotnych rzeczy, a mianowicie położenie korb ( cechami na stopie korbowodu do dołu czy do góry ) no i tłoki (czy mają przesunięcie osi sworznia i też ma znaczenie góra dół )? Sory , że tak się wbijam w temat ale ciężko cokolwiek znaleźć na necie na ten temat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...