Skocz do zawartości

maniek276

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    lublin
  • Auto
    Subaru Outback H6 3,0

Osiągnięcia maniek276

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Tak jak napisał Qba25 weż sobie kogoś na prawy fotel. Nie musi to być super kierowca rajdowy, wystarczy ze bedzie miał podstawowe pojecie i bedzie ci chciał pomóc. Ktoś kto nie jest zaangarzowany w "walkę" z autem i widzi wszystko z boku naprawdę potrafi dużo pomóc. Pozdrawiam.
  2. maniek276

    Outback 2001

    Witam wszystkich, auto już rok w moich rękach. Przejechane 20tyś km na gazie... Na razie "kuchenka gazowa" sprawuje się bardzo dobrze. Spalanie średnie LPG 13-15l. W ciagu roku oprócz wyżej opisywanego przeglądu naprawa/wymiana: Odświeżone/pomalowane felgi aluminiowe. Pomalowałem je na kolor czarny mat, trochę to ..... wyglada ale przynajmniej brudu nie widać. Koszt renowacji 560zł. Regeneracja wału napędowego, wymiana obydwu krzyżaków i podpory wału - razem z wymianą 1360zł. Wymiana i uszczelnienie blendy tylnej - używana z allegro - 520zł. Uszczelnienie silnika - nie pytajcie jakie uszczelki było ich dużo - 1800zł. Wymienione tarcze z klockami przód i klocki tył. Trzeba też było wyczyścić zaciski przednie - jeden się zapiekł. Koszt jakieś 500zł. Wyrzuciłem wszystkie stare opony letnie i zimowe, i kupiłem wielosezonowe Nankang. Wiem że bieda i w dodatku chińska ale: w lecie bardzo ciche, zwłaszcza w porównaniu z Pirelli scorpion. Na mokrym tez sprawuja się bardzo dobrze. Na śniegu 70% tego co zimówka (porównuję do Nokian WR). W szybkich ostrych zakrętach - słychać jak huczą. Ogólnie jestem zadowolony zwłaszcza że nie ma zimy. Zafundowałem również dokładne sprzatanie subaraczkowi, trwało to ze dwa dni, koszt 600zł. Wymieniłem akumulator na nowy, koszt jakieś 200zł. Wymieniłem dywaniki z gumowych na takie fajne co ich się brud i woda trzyma i w zimie zamarzają - 60zł. Plany na następny rok: wymienić uszczelkę/uszczelki pod głowicę, niestety cieknie olej z uszczelki karterów? - ta która jest po środku silnika... wymienić łozyska alternatora, łożyska rozrusznika i jak starczy kasy to odświeżyć/wymienić tapicerkę skórzaną. Jeżdziłem kiedyś skodą fabią 1.3LPg i przy 230tyś km trzeba było tyko wymienić rozrząd (łańcuch), ale silnik ani nie ciekł, ani nie wydmuchało uszczelki ani... no ale jednak wolę chyba to pi..... subaru. Z rzeczy które mnie mocno podbudowały to wyciągnąłem fronterę kolezanki z błota bo nie chciała sama wyjechać a subarak jakoś tak za pierwszym razem, bez wysiłku. Pozdrawiam wszystkich subarowiczów!
  3. maniek276

    Problem z radiem

    Przepraszam nie podałem jakie to auto. Outback rocznik 2001. Nic nie wyświetla, po prostu wogóle nie działa. Bezpiecznik sprawny bo sprawdzałem (jest na jednym obwodzie z zegarem - zegar działa).
  4. maniek276

    Problem z radiem

    Witam wszystkich! Jako że auto trochę stało, rozładował się kompletnie akumulator. Nie mogę teraz uruchomić radia. Czy muszę mieć jakiś specjalny kod? Czy to prawda że ten kod może mi podać tylko serwis po podaniu nr. vin?
  5. Witam. U mnie też są odczuwalne drgania ale ja mam którąś uszczelkę delikatnie wydmuchaną bo coś tam wykryli w płynie chłodniczym. Problemem jest jak zwykle kasa, ale na wiosnę mam zamiar to naprawić.
  6. Witam. Napisz do użytkownika "gforce" gdzieś wpisywał jak się dobrać do filtra kabinowego ale nie mogę znależć. Napewno ci pomoże.
  7. No.... a ja muszę z tym walczyć
  8. Witam. Jak w temacie. Jak wyłączyć kontrolę trakcji w Outback-u II H6 rok 2001?
  9. maniek276

    Outback 2001

    Witam! Subaraczek wreszcie zrobiony teraz trochę kosztów (ceny brutto): - regulacja zaworów - 1100zł, nie trzeba wyjmować silnika. Podobno potraktowali mnie bardzo łagodnie bo zwykle kosztuje to dwa razy więcej (ale nie 7tyś). Regulacja zaworów co 100tyś km przy jeżdzie na PB i co 60tyś km przy jeżdzie na LPG. - mycie przepustnicy (obroty falowały) - 80zł - wymiana oleju silnikowego, filtra i płynu chłodzącego - 340zł - wymiana świec zapłonowych - 560zł - wymiana co 105tyś km! - wymiana oleju w skrzyni biegów i napędach - 400zł - wymiana co 60tyśkm. - wymiana płynu hamulcowego - 40zł - wymiana filtra paliwa - 190zł - wymiana gum i łącznika stabilizatora - 400zł Ogólnie widać że serwis w Lublinie sie stara i z pracy serwisu jestem bardzo zadowolony. Troche słabo jest z częściami, podkładek regulacyjnych nie ma ani jednego! kpl. w Polsce i trzeba czekać na ściągnięcie z magazynu z Niemiec. No ale taki serwis robi się w końcu raz na kilka lat. Teraz tylko jeżdzić i jeżdzić...
  10. maniek276

    Outback 2001

    Jest taka mądrość ludowa: "Lepiej się nie odzywać i uchodzić za niespełna rozumu, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości"! Cieszę sie że się wcześniej nie zarejestrowałem i nie poczytałem informacji od takich "znafcuf" jak ty. Auto odebrane od gazownika, wszystko działa jak należy. Wymienione wszystkie wtryskiwacze i filtry - koszt 1150zł brutto. Od razu odstawiłem do Serwisu Subaru (technotop-lublin). Niestety auto musi trochę postać poniewać nie mają na miejscu podkładek regulujących do zaworów (a jest ich podobno 75 rodzajów). Jak tylko odbiorę napiszę dokładnie co ile kosztowało.
  11. maniek276

    Outback 2001

    Witam, nie wiem czy to dobry dział ale cóż.... Jestem nowy i jako że forum jest dość skąpe w informacje o Subaru Outback II 2001 trochę je uzupełnię. To mój nowy nabytek, silnik H6 3.0. Auto z Polskiego salonu, do 175tyś km regularnie serwisowane, póżniej czarna dziura, obecnie ma 240tyś km. Niestety już po pierwszych km. pojawiły się problemy z gazem. Pojechałem do najlepszego gazownika (P. Piekarz z Łęczynskiej - robiłem u niego kilka aut i mam same bardzo dobre opinie), i okazało się że w aucie siedzi najtańsza instalacja (scirocco - nie wiem jak ludzie mogą uprawiać takie druciarstwo). Padł jeden z wtryskiwaczy i ustaliliśmy że wymieni mi wszystkie wtryski (na hann czy coś takiego), zaproponował że nie będzie na razie ruszał jednostki centralnej, jeżeli bedą jakieś problemy wymienimy także i ją. Na gaz jestem umówiony na 02,01,2013 - koszt ok. 1000zł. Następny na pewno będzie gruntowny przegląd, już się umówiłem na 03,01 - co wyjdzie jakie będą koszty (zwłaszcza tak ciekawy temat regulacji zaworów), będę informował na bieżąco.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...