Skocz do zawartości

andremarco

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru Legacy 2.0 kombi 92 kw

Osiągnięcia andremarco

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam..tak jak kolega jackk3 napisał objawy wskazują na uszczelkę.. Z mojego doświadczenia i problemu który miałem z grzaniem też wydaje mi się że u kolegi dominik216 jest problem uszczelki.. Ja po wymianie uszczelki nie mam już żadnego problemu z grzaniem...Wskaznik temperatury podczas jazdy delikatnie skierowany jest w dół, a przejechałem już kilkaset kilometrów po naprawie wogóle się nie grzeje.. nie ważne czy czy jazda odbywa się w mieście czy w trasie. A problem z grzaniem wyglądał dokładnie jak u kolegi dominik216...Pozdrawiam...
  2. Witam...jeżeli chodzi o koszty to 2150 PLN ale może jeszcze co dojdzie - ganiazda zaworów do przeszlifowania..Jak się okazało ktoś wcześniej już robił coś z uszczelką i coś spartolił...Tu się pojawia problem tego co kupujemy, nigdy nie wiemy co jest w środku..pozdrawiam..
  3. Witam ponownie...przebiek według wskazania licznika około 197.000 , niestety to są wskazania licznika, a auto jest przyprowadzone wiec nie mam pewności co do faktycznego przebiegu..Fakt ze wymieniłem już dwumasę na jednomasę, a z tego co powiedział mi mechanik 200 tys wytrzymuje sprzęgło , wiec biorąc od uwagę jego wypowiedź oraz niewielkie ślady zużycia wnętrza pojazdu, można domniemac iż przebieg może byc rzeczywisty...Ponadto ten sam mechanik powiedział mi również że awaria uszczelki w tym silniku to żadkośc ...Mam nadzieję że już wyczerpałem limit napraw na najbliższy okres czasu , a auto pomimo swojego wieku i niewyśrubowanej mocy jest bardzo przyjemnym w użytkowaniu pojazdem...
  4. Witam ponownie Wszystkich zainteresowanych tematem....Niestety ale w przedmiotowej sprawie zapadł ,,surowy wyrok dla portfela "- padła uszczelka pod głowicą-taka jest diagnoza warsztatu i trwa naprawa..Dziękuję Wszystkim za podpowiedzi, pozdrawiam serdecznie i jednocześnie życzę jak najmniej problemów z waszymi subarakami...
  5. Witam serdecznie..dziś autko trafiło do warsztatu...Zobaczymy jaki defekt zostanie ujawniony...Nadmieniam iż warsztat specjalizuje się w Subaru..Jak tylko otrzymam jakieś info co było przyczyną ( a mam nadzieję że otrzymam ...) to podzielę sie tą wiedzą z Wami... A chłodnica to chyba oryginał..Przynajmniej ja jej nie wymieniałem od 4 lat, a co było wcześniej to nie wiem bo auto pochodzi z importu...pozdrawiam..
  6. Witam ponownie i dziękuję za podpowiedzi..postaram się sprawdzic elementy o których Wspomnieliście..Jeżeli to nie pomoże to szczegółowo opisze to co zostało wymienione lub sprawdzone i zobaczymy jaki będzie efekt...Jednak tak jak pisałem problem pojawiał się najczęściej jak się zatrzymywałem np przed światłam, jednak miałem też taką sytuację że w trakcie jazdy również temperatura zaczeła wzrastac i wskaznik zbliżył się do ,,czerwonego pola". Włączyłam grzanie na maxa, temperatura nie spadała. Zatrzymałem auto i poziom płynu w zbiorniczku był bardzo wysoki , kolor płynu bardzo ciemny nawet zbliżony do czarnego. Ponadto widoczne były wydobywające się bombelki powietrza z dna zbiorniczka z płynem... Poczekałem chwilę i temperatura była już normalna, mogłem kontynuowac jazde..Taka sytuacja była we wrzesniu..Może ten opis dodatkowo może wskazac na jakis konkretny defekt???
  7. Ogrzewanie działa normalnie i w aucie mam klimatyzację..
  8. Dzięki za radę..Myślałem też o termostacie i od tego zacznę temat..na pompie przejechałem około 60.000 km i byc może też nadchodzi jej kres...Serdecznie dzięki Wszystkim za radę..A poza tym jeżeli ktoś ma namiar na jakiś sklep internetowy właśnie z częściami gdzie można zakupic termostat to z góry dziękuję za info...
  9. wentylatory działają, włączają się..dziwne jest to że ten problem nie pojawia się permanentnie, non stop tylko co jakiś czas. Jeżeli byłaby zabita chłodnica to chyba problem pojawiałby się systematycznie...
  10. Witam wszystkich i proszę o pomoc..Posiadam Subaru Legacy 2001 r- silnik 2.0 -92 kw. Podczas gdy zatrzymuję auto np. na światłach pojawia się problem- temperatura płynu na wskaźniku zaczyna momentalnie wzrastac tak że wskazówka podnosi się do tzw. czerwonego pola. Żadna kontrolka się nie świeci. Po ruszeniu wskazówka opada do normalnego poziomu. Taka sytuacja pojawia się co jakiś czas, nadmieniam iż poruszam się autem normalnie, bez przeciążeń. Układ chłodzenia wygląda na szczelny, poziom płynu w normie.. Proszę o pomoc i ew. wskazówki co może byc przyczynę tego zjawiska...pozdrawiam..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...