Skocz do zawartości

only4free

Użytkownik
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana only4free w dniu 23 Lipca 2013

Użytkownicy przyznają only4free punkty reputacji!

Osiągnięcia only4free

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Smar we wszsytkie gumy/poliuretany przy stabilizatorze i jest git. Miałem identycznie
  2. Hej, ktoś może polecić jakieś sprawdzone i atrakcyjne cenowo rozwiązanie takiego automatu w STI MY06 ? Mam tylko manual przyciskiem
  3. TyrTyr ... jak autor tego wątku pozwole sobie podziękować Tobie za udział. Nic nie zamierzam odszczekać, a po Twojej ostatniej wypowiedzi można by wiele dodać. Wymagałeś od nas super poziomu szczegółowości, samemu dając odpowiedzi "najprawdopodobniej" , "sam sobie policz" , "około trzy razy mniejszy" Żal.pl Psuj wątki innym, ja czego chciałem już dowiedziałem się od reszty. Dzięki Panowie !
  4. typowe dla tego coraz bardziej "pseudoForum" . Zamieszać, dogadać każdy potrafi, ale już konkretnie pomóc , odpowiedzieć, bez komentarza to dramat Ehhh...
  5. A jak szczegolowe wartosci chcialbys znac?Ile miejsc po przecinku?Informacje typu;gaznik czy wtryskdoladownie czy wolnossacybenzyna czy ropaja osobiscie zaliczam do danych podstawowych a nie szczegolowych.Bo, np. w tych samych warunkach ograniczajacych ilosc tlenu wollnossacy potrafi utracic 24% mocy a doladowany tylko 8%.Problem jest bardzo dobrze znany i katowany od dawna w lotnictwie.Mialem tez swego czasu okazje o tym rozmawiac z inzynierem VW w Colorado.Dosc pokazny team testowal w gorach TDI.W interwale 0C do 20C gestosc powietrza zmienia sie raczej malo (88.2 g/m^3), wiec wielkich zmian nie bedzie. dostałeś dane które potrzebowałeś więc proszę o konkretną odpowiedź, bo "wielkich zmian nie bedzie" jest mało szczegółowe. Co do dokładności to wystarczy zaokrąglić do najbliższej całkowitej
  6. Twoim mottem życiowym musi być "nie bo nie choć nie mam racji" a upierdliwy jesteś jak baba w okresie. To może tak żebyś zozumiał.... Masz samochód A i warunki(paliwo,temperatura robocza silnika, godzina, przejrzystość powietrza,pora roku,ta sama hamownia, nawet ci sami ludzie w pomieszczeniu) B , oraz temperaturę w której dokonywany jest pomiar(załóżmy że w specjalistycznej hamowni mającej możliwość zmiany temperatury otoczenia...po to np. żeby sprawdzić np jaką mocą będzie dysponował samochód w danych warunkach pogodowo-temperaturowych) C(0C) i D(20C), gdzie A i B są niezmienne. A+B+C=? A+B+D=? Przedszkolak by zrozumiał....Jaśniej nie będzie , rysować Ci nie mam zamiaru. Pytanie było jak najbardziej precyzyjne. I każdy kto ogarnia temat mocy i hamowni dobrze wie o co chodziło. Prosze nie koncentrowac sie na moich mottach zyciowych, bo to zakrawa na bardzo chamskie wycieczki osobiste. Skup sie na temacie, jesli potrafisz lub jesli ogarmiasz. Daruj tez sobie glupkowata uszczypliwosc. Merytorycznie Twoja wypowiedz byla bez sensu. Da sie bardziej precyzyjnie. Wyjasnilem juz tez dlaczego. Nie rozumiesz dlaczego w silniku gaznikowym wplyw zmiany tem. od 0 C do 20 C bedzie x a w silniku z wtryskiem i z turbo bedzie z? Mozesz nie rozumiec, zgoda. Zapytaj wiec. z całym szacunkiem ale ta norma DIN nie uwzględnia różnicy między gaźnikiem a wtryskiem, Turbao a N/a wiec zgadzam się z przedmówcą żę jest to wybitne szukanie arumentu, nie da się i juz bo za mało danych ale ... proszę bardzo STI MY07 USDM Spec , Paliwo zwykła 98. Proszę TyrTyr ... masz wszysko co chcesz
  7. Nie nie jestem....Jasno z pytania wynika że chodzi o TEN SAM samochód (czyt. dokładnie ten sam),którego pomiar będzie dokonywany przy temperaturze 0C a następnie przy temperaturze 20C i jaka różnica w mocy wyniknie...takie to trudne do zrozumienia? dokładnie, takie same pozostałe warunki, ale tak jak widać ... jesteśmy na forum.subaru i ... coraz ciężej tu o konkretną odpowiedź a nie o wywód :/ ps. oczywiście konkretne też były ale ten przykład pokazuje podejście :/
  8. Nie rozumiem ? Zapytałem najbardziej precyzyjnie jak to było możliwe. Jeśli moje pytanie jest dla Ciebie bardzo nieprecyzyjne to ... nic nie poradzę. Jak jesteś w stanie pomóc to masz moje ostatnie pytanie, ale mi sie wydaję że temat jest powoli wyczerpany Nie wiem tylko jak teraz przemnożyć współczynnik CFDIN
  9. W takim razie jak dojść, mająć już paramert CFDIN do rzeczywistej mocy ? dajmy na to wyszło nam że CF jest równe 0,366 dla mocy 300 KM
  10. only4free

    Światła MY06 w MY04

    wejdą bez problemu, ja zrobiłem na odwrót bo moje seryjne tylne z MY06 to dla mnie a'la lexus wioska
  11. @@carfit, dałbyś radę znaleźć ten wątek, bo za cholerkę nie mogę odszukać :/
  12. No właśnie, temat nie jest łatwy a nie dysponuję hamownią do porównania, bo i od zimy setup się zmienił. Może coś w przybliżeniu, rząd wartości ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...