Skocz do zawartości

voodoo84

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    IMPREZA WRX MY'03

Osiągnięcia voodoo84

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Jak jest teraz po wymianie/uzupełnieniu oleju?
  2. voodoo84

    ogrzewanie

    Pomiar licznikiem ciepła – ciepłomierzem, opiera się na pomiarze przepływ czynnika oraz różnicę temperatur między zasilaniem i powrotem. Jest to chyba najlepszy sposób rozliczania odbiorców. Zwiększenie przepływu nie ma większego znaczenia na pomiar bo spowoduje zmniejszenie różnicy temperatur przez podniesienie temp. powrotu. Licznik raczej był wyzerowany, bo po pierwsze większość nowych ciepłomierzy jest elektronicznych, a dwa powinien być legalizowany. Przyczyną niewłaściwego pomiaru najprawdopodobniej będzie uszkodzenie lub niewłaściwe zamontowanie czujników temperatury.
  3. Zalany jest własnie Motul. A jeśli to łożysko w skrzyni to nie powinno wyć też przy hamowaniu silnikiem? Macie może jaki schemat/rysunek skrzyni.
  4. Myślałem nad osłuchaniem na podnośniku ale podejrzewam że obciążenie ma znaczenie i może być cicho. Nieszczelności niema, sprawdzałem poza tym dźwięk pojawia się już przy minimalnym doładowaniu. Podejrzewam cos mechanicznego, bo hałasuje dopiero po rozgrzaniu. W skrzyni zmieniałem olej, na świeżym powinno być trochę lepiej a nic się nie zmieniło. Mogę jeszcze popróbować „magicznych” specyfików.
  5. Pacjent: Impreza WRX 03 przebieg 190 tys km Objawy: bardzo irytujący dźwięk przy przyspieszaniu. Dźwięk ten trudno opisać (gwizd, wycie). Pojawia się przy mocniejszym przyspieszaniu. Słychać go na każdym biegu. Nie biegu jałowym nie pojawia się. Dochodzi z pod maski. Charakterystyczne jest też to, że pojawia się dopiero po kilku minutach jazdy (ok. 10), czyli jak się wszystko wygrzej. Jeżeli silnik jest ciepły dźwięk towarzyszy mi od początku. Sądziłem, że jak coś ma się rozlecieć to się rozleci a tymczasem zrobiłem już ponad 5tyś. km i niewiele się zmieniło, może tylko że słychać go już przy mniejszym obciążeniu. Poza tym auto jeździ normalnie, doładowanie stałe. Ostatnio wymieniałem olej skrzynia/dyfer nic się nie zmieniło. W aucie była wymieniana skrzynia (używka) i sprzęgło jakieś 20 tys. km temu. Dźwięk jest na tyle irytujący, że zmusza do spokojnej jazdy, ostatnio zdarza mi się robić grubo ponad 400 km na baku. Słychać go wyraźnie ok 30s. http://www.youtube.com/watch?v=OsXhSabXY4k Podpowiedzcie czego można się czepić.
  6. Szczerze polecić mogę "The Call" - całkiem dobry film, trzyma w napięciu. Ostania scena tylko przesadzona.
  7. Dobra, jutro smarujemy. Oby pomogło.
  8. mam, ale wszytko zakładałem wiosną więc są w miarę świeże
  9. voodoo84

    Skrzypienie na progach

    Podpowiedzcie jak uciszyć zawieszenie bo już nie wiem czego się czepić. Sprawa wygląda tak. Przy jeździe jest wszystko ok, cicho i nic nie stuka. Problem pojawia się na większych dołach lub przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające, czyli wtedy gdy amortyzator zostanie dociśnięty. Słychać wtedy irytujące skrzypienia na przedniej osi. Na postoju nawet przy konkretnym rozbujaniu przez kilka osób, nic tylko normalne syknięcia amorów. Na stacji diagnostycznej też wszystko ok., amory jakieś 78%, żadnych luzów. Na łożyskach na amortyzatorach bez luzów.
  10. voodoo84

    Subarowe tapety

    Zacna kolekcja
  11. Było ? Kierownik Polak.
  12. Faktycznie nie było to takie trudne, tuleje już zamówione z Olkusza. Jestem świeży na forum i w temacie Subaru ale będę nad tym pracował. Dziękuje wszystkim za pomoc.
  13. Cześć dla wszystkich użytkowników. Całkiem niedawno stałem się posiadaczem Imprezy, auto odkupione od jednego z forumowiczów. Jest to mój pierwszy samochód z turbo, więc na razie się go uczę z nieustającym bananem na twarzy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...