Kościk 17 Opublikowano 13 Września 2014 Po co malować tarcze? Nie kopciło przy hamowaniu? Odnośnik do komentarza
S1M0N 112 Opublikowano 13 Września 2014 Po co malować tarcze? Nie kopciło przy hamowaniu? Tak wyglądają tarcze ATE po wyjęciu z pudełka To jest jakaś warstwa ochronna, która praktycznie po pierwszym hamowaniu całkowicie znika Odnośnik do komentarza
Kralky 2 Opublikowano 19 Września 2014 Rozumiem że zaciski od imprezy >2001? Co trzeba wymienić żeby całość grała? Zacisk + jarzmo + tarcza? Odnośnik do komentarza
Kralky 2 Opublikowano 19 Września 2014 I zasadnicze pytanie - Czy jest duża różnica w hamowaniu? Odnośnik do komentarza
S1M0N 112 Opublikowano 19 Września 2014 Dokładnie, zaciski Akebono wraz z jarzmami pod tarczę 277mm (z wolnossącej Imprezy 2002 albo 2003). Do tego w moim przypadku komplet nowych tarcz i nowych klocków, a po drodze jeszcze regeneracja zacisków, żeby wszystko pracowało wzorowo.Jak chce się odrobinę bardziej budżetowo to można polować na forum na kogoś przesiadającego się na większy hebel i sprzedającego komplet z tarczami i klockami A co do hamowania - póki co nie chce jeszcze męczyć zestawu, niech się wszystko ładnie ułoży i dopiero będą poważniejsze testy - ale i tak mam już wrażenie, że jest poprawa Ogółem ci, którzy robili podobne mody byli bardzo zadowoleni z efektów Względem jednotłoka podobno przepaść Odnośnik do komentarza
Kralky 2 Opublikowano 15 Października 2014 I jak heble. Mnie przyszły zaciski :-) Odnośnik do komentarza
S1M0N 112 Opublikowano 15 Października 2014 Hebelki robią robotę Jedyne co mi się niezbyt podoba - klocki dość mocno pylą, więc po jakimś mocniejszym hamowaniu zaraz przednie felgi zmieniają kolor Ale to już takie czepianie się pierdół W zamian w ogóle nie piszczą, bo te które miałem przy jednotłoku były pod tym względem męczące ;/ Odnośnik do komentarza
Kralky 2 Opublikowano 18 Października 2014 myślę nad tarczami MIKODA GT Series (nawircane i nacinane) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze