Jaromir Bartłomiej Osika Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Witam! Przy ostatniej wymianie świec zapłonowych sprawdziłem sprężanie w cylindrach. Okazało sie że cylinder 1 i 3 mają po 8 Bar a cylinder 2 i 4 mają po 3,5 i 4 bar. Silnik nie pobiera oliwy, nie gotuje płynu chłodzącego, nie ma problemu z cisnieniem w układzie korbowo-tłokowym bo po odkreceniu korka nie wali ciśnieniem jak to zwykle bywa z padnietym tłokiem. najprawdopodobniej jest uszkodzona uszczelka pomiedzy cylindrami i ucieka kompresja z jednego do drugiego. Co sądzicie proszę o sugestie. Silnik ma delikatną mape na 330 HP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się