profil Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Podejmuje próbe wyłączenia permanentnego systemu start/stop - wczoraj testowałem jedno rozwiązanie w czasie jazdy - wydaje się działac, bez ingerencji w komputer i układ elektryczny rozmawialem z serwisem w tym temacie i wgdańsku się poddali, bo im jakieś błędy wyrzucał ..... zobacze co mi się uda... sterowanie jest po przerwie prądowej, więc to powinno być dość proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Gump Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 (edytowane) Wiecej na ten temat znajdziesz w sekcji xv... Edytowane 16 Czerwca 2016 przez Forest Gump Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 16 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 A nie lepiej zrobić mostek pomiędzy kablami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Gump Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Przygotuje tutaj wiecej wieczorem... Mostek miedzy kablami funkcjonuje... ale nie mam pojecia kiedy szlag trafi (czy szlag trafiy) ECU Moje (nasze) rozwiazanie dodaje pamiec stanu przed wylaczeniem silnika i dodatkowo mozna je kompletnie deaktywowac (auto bez zmain w przypadku TÜV in DE). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil Opublikowano 16 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 wrzuć link do XV - to już poczytam Moje (nasze) rozwiazanie dodaje pamiec stanu przed wylaczeniem silnika i dodatkowo mozna je kompletnie deaktywowac (auto bez zmain w przypadku TÜV in DE). a można to u Was kupić, lub w inny sposób zorganizować? zastanawiam się nad tym czy permanentne zwarcie minusa może mieć wpływ na ECU ? trudno mi znaleźć związek pomiędzy zwartą masą a ECU.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Gump Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Normalnie nie powinno sie nic stac (zwierajac switch na stale). Glowy nie daje. Testowalem to rozwiazanie jakies dwa tygodnie. ECU przezylo bez szwanku. To rozwiazanie ktore ja teraz zastosowalem jest fajne dla majsterklepki z odpowiednimi nazzedziami i niepozostawia zadnego sladu podczas wizyty w niemieckim TÜV. Widzialem na eBay gotowe moduly ktore napewno sa kopiami ze strony Nicolei Steinkamp . Jak znajde chwile czasu podam wam linki na ebay. Koszt na eBay to okolo 50 do 100 EUR Mnie pierwszy modul kosztowal 200 EUR, poniewaz musialem kupic Flesher do microkontrolerow Atmel. Poza tym chemikalia, plytke fotoczula do wykonania druku, folie do przeniesienia druku oraz lampe UV do naswietlenia plytki. Koszt czesci to okolo 5-6 EUR. Czas wykonania i zabudowania do Auta to jakies 3-5 godzin startujac od zera. Wstawie tu wiecej fotek, tylko ten czas... Rencista jest zawsze zajety... Teraz zmieniam wnetrze Forestera... Pozbywam sie wszystkich "aluminiowych" malowanek w stylu wczesno koreanskim. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez Forest Gump Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się