mike33 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 witam ostatnio jechalem z zona z wycieczki na autostradzie spokojnie 120km wskazowka paliwa byla nisko lecz nie byla zapalona rezerwa nagle szarpanie i koniec brak mocy na wolnych obrotach jeszcze pochodzil chwilke i zgasl ,musialem holowac na stacje paliw po wlaniu 18 litrow stan paliwa w baku pokazuje polowe czy mial ktos podobne zdarzenie? na drugi dzien sprawdzilem pompe dziala przewody ok nie wiem co jest .pytanie po co sa dwa mierniki stanu paliwa po jednej na komore?troche jestem zdziwiony tym mialem honde przez 5 lat i nigdy nie zawiodla moglem na rezerwie jechac spokojnie 80 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 ze wskazaniem polowy baku to sie moze zgadzac gdyz przy ful baku wskazowka wychodzi poza maksa. nie wiem czy we wszystkich ale u mnie zawsze wskaznik pokazuje poziom w baku przy zamknietym aucie. zydek potrafi sie zapalac na ostatniej kresce a w90% dopiero ponizej. dlatego zawsze patrze na km przejechane kilomet. niz na wskazinik stanu wachy. zaczalbym: zatankuj banke wachy,wyjezdzij spokojnie100- 120km i obserwuj kontrolke rezerwy. moze fura pali jak smok i niezdazyla sie zapalic gdyz zarowka przepala sie rzadko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się