Skocz do zawartości

Pytania nowego odnosnie Imprezy 2.0 GH


Rafał Szadkowski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Będąc nowym posiadaczem Imprezy GH 2.0 150 KM. Mam kilka pytań.

 

Pierwsze z nich dotyczy spryskiwaczy reflektorów. Czytalem temat poświęcony temu, lecz nie dostalem zadnej odpowiedzi, a samemu dłubiąc utknalem w miejscu. Silniczek mam na 100% sprawny- dostalem sie do niego od spodu i bezposrednio podpialem go pod prostownik, siliczek bylo slychac a dysze wysowały sie. Co do bezpiecznika to po paru dniach go znalazlem,i jest ok. Podobno to jest ten sam bezpiecznik od spryskiwaczy przedniej szyby (jak sie myle niech ktos mnie poprawi). Zostaje przekaźnik, i tu nie wiem gdzie go szukac, znalazlem kilka przekaźników nad bezpiecznikiem od spryskiwaczy przednich. Tylko teraz, który to. A jak nie te to gdzie go szukac?

 

Oleje, filtry, rozrzad. Czyli co ile tyś. trzeba wymieniac?

Gdzie w tym aucie szukac filtra paliwa? Czy mozliwe jest, ze go nie ma? Pod tylnia kanapa mechanik z ojcem szukal i nic..

 

Relingi do mocowania BOXow dachowych sa uniwersalne, czy kazde sa inne i trzeba dobierac do danego auta?

 

Czy ktos spotkal sie z korkiem magnetycznym do miski olejowej? Mialem taki w Hondzie i chce taki sam zamontowac do Imprezy, lecz szukam po necie i nie moge znaleźć.

 

A teraz cos odnosnie mocy, pomimo wielkiego zadowolenia z auta, boli mnie nie dosyt mocy. Owszem zaraz pojawi sie post, żebym uzbieral kase i kupil WRXa. Ale mnie poprostu nie stać... :(

Mialem kilka pomyslow, i trochę poczytałem i kazdy pomysl okazuje sie nie opłacalny. Dodam, ze nie chce zrobić z Lanosa wyścigówki z rodem F1, ale zeby to auto lepiej sie zbieralo. Na poczatku myslalem o turbo. Ale jakie bylo by dobre, podobno z diesla sie nie nadaje, a od wrx uzyskam za duze cisnienie. Napotkalem wiadomosc o tzw soft turbo, lecz niebylo zadnego rozwiniecia. Potem moze jednak lepsza pompa i wtryskiwacze. Lecz po przeczytaniu tematow, malo to oplacalne cena/przyrost mocy. Moze lepszy byl by kompresor? Nie interesuje mnie tez robieniu tzw dolotu "goracego" powietrza i uzyskiwaniu jeszcze kilku KM poprzez lepszy dzwiek, co jest czestym zjawiskiem. Co byscie doradzili? Np.: kolektor od wrx i kompresor? Nie jestem w temacie, a wole zapytac niz wydac majatek i uzyskac 10KM wiecej, albo co gorsze stracic na mocy. Dodam, ze w gre wchodzi rowniez wywalenie kata. Co na to sonda lambda? Mozna jakos oszukac? Dostalem namiary na osobe z Poznania, co zajmuje sie mapami softem i itp, warto? Wiadomo moc moca, ale tez wazny jest moment obrotowy.

 

I na koniec hamulce. Posiadam seryjne felgi 16 calowe, i czy wejda tam wieksze tarcze np od WRXa?

 

Będę bardzo wdzieczny za kazda sensowna odpowiedź, co mi pomoże.

Edytowane przez Kimarco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...