Bombur Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Siemanko! Od jakiegos czasu walcze z problemem wyskakującego błędu p0244 Turbocharger Wastegate Solenoid A Range/Performance (High Input) . Rzecz dzieje sie w WRX 2.0T z 03 roku. Objawy: Od czasu do czasu przy wciśnięciu gazu w podłogę w okolicach odcinki odczuwam szarpnięcie i wyskakuje mi CEL po czym wszystko wraca do normy. Zczytałem błąd p0244 i troche nie wiem co z tym dalej zrobić. Wydech mam seryjny i nic nie jest modowane w tym zakresie. Co sprawdzić? Możliwe, że przetarł się wężyk podciśnienia lub solenoid padł? Ratujcie Edytowane 17 Stycznia 2015 przez Bombur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Przyczyn może być kilka,padający solenoid czy zacinający się westgate,przy nieszczelnościach na wężykach doładowanie raczej spada. Przez net,to możemy tylko moralnie wspomagać,albo polecić jakiś warsztat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombur Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 No właśnie chodzi o wypunktowanie możliwych przyczyn, żebym wiedział przy czym pogrzebać. Solenoid przeczyścić brake cleanerem i założyć z powrotem czy da się to jeszcze jakoś sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Wyczyszczenie i potraktowanie smarem w sprayu solenoidu,nie zaszkodzi. Sprawdzenie pracy westgate,również. Wydech do sprawdzenia,szczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombur Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Przewiercony końcowy tłumik w paru miejscach na ściance gdzie jest końcówka moze mieć na to wpływ? Są to, ze 3 otwory o średnicy góra centymetra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Przewiercony końcowy tłumik w paru miejscach na ściance gdzie jest końcówka moze mieć na to wpływ? Są to, ze 3 otwory o średnicy góra centymetra Zdecydowanie może.Zwiększyła się swoboda przepływu spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombur Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 To może remap pod te dziury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombur Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Może komuś się przyda. Problem z przeładowaniem rozwiązany. Poprzednik włożył restryktor o mniejszym otworze. Różnice są minimalne (0,9mm a 1,2mm) a różnica doładowania 0,96 a 1,2. Po założeniu 1,2mm doładowanie pięknie trzyma serie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi