rzymu Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Czy wiecie gdzie mozna znalezc na necie dokladny opis aktywnego dyfra w STI. Tzn. rozklad mocy na poszczegolnych ustawieniach i porady w jakim momecie jakich uzywac? Oczywiscie z grubsza wiem o co w tym biega ale zawsze warto poczytac rady innych. Szukalem na tym forum ale chyba nic o dyfrach w sti nie bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 The improvements also allowed Subaru's engineers to change the standard torque split from 35-to-65 front-to-rear to 41-to-59 and give the DCCD system a greater range of torque distribution. Byl jeszcze kiedys w GT artykul o tym, jak go znajde to zrobie skana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Czy wiecie gdzie mozna znalezc na necie dokladny opis aktywnego dyfra w STI. Tzn. rozklad mocy na poszczegolnych ustawieniach i porady w jakim momecie jakich uzywac? Oczywiscie z grubsza wiem o co w tym biega ale zawsze warto poczytac rady innych. Szukalem na tym forum ale chyba nic o dyfrach w sti nie bylo. W europejskiej instrukcji do samochodu jest cały rozdział na temat DCCD-A. Przejrzyj swoją, też powinno to być dokładnie opisane. Nota bene przypomniałem sobie niedawno, że wciąż jej nie mam (z samochodem dostałem instrukcję do MY '03 - '05, bo do MY'06 jesszcze nie było polskiej wersji), napisałem do SIP-u maila w piątek późnym popołudniem i... ...już wczoraj w skrzynce leżała koperta z instrukcją :shock:. Czyli nie jest z poziomem obsługi klienta przez SIP tak źle, jak niektórzy piszą . Notab bene 2: w tej właśnie instrukcji, na samym początku rozdziału o DCCD-A, jest fajna przestroga dla upalaczy - tłustym drukiem i tej treści: "Zbytnia pewność siebie wynikająca ze świadomości, że pojazd jest wyposażony w samoblokujący mechanizm różnicowy centralny i osi tylnej może prowadzić do popełnienia błedu, a w konsekwencji do poważnego wypadku" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się