ukdido Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Witam,odkad pamietam zawsze bylo Volvo. Czas na zmiany.Postanowilem kupic Legacy z silnikiem 2.5 Sohc (ominac wymiane uszczelki) bo silnik H6 jest troche mniej oszczedny przy przebiegach 20-25 tys rocznie. Dzisiaj bylem ogladac pierwsze.Czarne kombi z 2005roku. No i rozczarowanie.Wnetrze komory silnika pordzewiale,tak samo jak i blachy za tarczami,na tylne kolo nie lapie hamulec, no i po przejazdzce poziom wody wzrosl pod sam korek ale temperatura na zegarze nie.Odejscia nie czulem nawet w gornym zakresie obrotow.Przebieg mial 130 tys ,do 100 tys Subaru pieczatki w ksiazce. Moje pytanie czy te Subaraki sa podatne na rdze,czy to moglby byc jakis powodziowy? No i z tym wzrostem poziomu wody to zwiazany byl termostat czy tez UPG raczej (chociaz nie dymil na bialo).Najwazniejsze ,zepierwsze koty za ploty i poszukiwan cdn.Pozdrawiam forumowiczow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Upg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebol Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Tak Subaraki sa podatne na rdze, ale sa tez i zadbane sztuki. A co do silnika to w2.5 mocy tam tak nie odczujesz przez naped na 4 kola, ja polecam 2.0t ma odejscie i przyzwoite spalanie normalnie ok 11l, a w UK jest tego troszke z Japonii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się