MichallD Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Dziś zabrałem się za pomalowanie wkładów na czarno, ogólnie jest z tym trochę pracy bo trzeba zdjąć zderzak żeby wyciągnąć reflektory. Same rozklejenie to standardowo do piekarnika na 80 stopni i 15 min, po tym lampy bardzo łatwo się rozdziela :)dodatkowo wyciągnąłem plastik z wkłądu zasłaniający kierunkowskaz i reflektor jest cały clear. Na razie zdjęcie rozłożonego reflektora na części pierwsze, efekt końcowy pokaże jutro bo już było ciemno jak skończyłem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simpson Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Ode mnie plus za chęci i nauki dla potomnych. Szacunek dla ludzi, którzy zakładają takie tematy. Powodzenia w projekcie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 A teraz może kolega pochwalił by się jak to wyglądało krok po kroku. Czy matowaleś ta błyszcząceą powierzchnię, jaki podkład i jaki lakier? Czy coś specjalnego do plastiku? Pozdrawiam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Nic takiego nie robiłem, bez żadnego podkładu,bez matowienia, tylko dobry lakier do plastiku, 3 warstwy i tyle. Przed włożeniem reflektora do piekarnika zdemontowałem przetwornice i wszystkie żarówki. Auto wygląda dużo lepiej po tym zabiegu, zdjęcia tego nie oddają bo robione z telefonu i auto trochę brudne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 MichalID gratulacje , ładnie wyszło. Czarny grill robi wygląd, też tak mam w swoim choć forek jest złoty. Przyjrzę się przy okazji tym wkładkom przy kierunkowskazach. Po jakimś pół roku obserwuję w lampach lekko niepokojące zjawisko. Otóż po dłuższej jeździe na kloszu od wewnątrz pojawia się nalot. Nie jest to woda, stawiam na jakieś opary farby lub uszczelniacza, które pojawiają się, gdy lampa jest rozgrzana. Jeśli zacznie się to pogarszać, będę szukał rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Fajnie to wyszło ja też się przymierzam do takiego zabiegu tylko obawiam się że jak już będzie wysoka temperatura to żeby ten lakier nie łuszczył się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Subary chodzi Ci że jest taki matowy od wewnątrz? markus22100 myślę że nie powinno się łuszczyć, zresztą czas pokaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Matowy ? Masz na myśli swój klosz od lampy ? Nic takiego nie miałem na myśli. Ja w swoim likwiduję wszelkie chromy i grill poszedł na pierwszy ogień. Chciałbym taki od Sporta albo STI ale to marzenia ściętej głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 O to mi chodzi Otóż po dłuższej jeździe na kloszu od wewnątrz pojawia się nalot. Nie jest to woda, stawiam na jakieś opary farby lub uszczelniacza, które pojawiają się, gdy lampa jest rozgrzana. Chciałbym taki od Sporta albo STI ale to marzenia ściętej głowy I zderzak jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się