Jump to content

Wymiary otworów w kole pasowym


Bright
 Share

Recommended Posts

Muszę odkręcić koło pasowe i ze wszystkich sposobów najbardziej przemawia do mnie zblokowanie go kluczem-samoróbką. Czy ktoś może ma na wierzchu takie koło, lub już zrobiony taki klucz i wie jaki wymiar i rozstaw mają te cztery otwory w kole? Zawsze to jednak dokładniejsze dane, niż mierzone na założonym kole, do którego dostęp nawet po odkręceniu wiatraków jest średni.

Link to comment
Share on other sites

Nie - tam są 4 otwory rozmieszczone co 90*, by włożyć blokadę i odkręcić śrubę centralną. Będę sobie dorabiał taką blokadę.

Jutro - za dnia - zmierzę dokładnie co i jak i napiszę tu.

Link to comment
Share on other sites

Nie - tam są 4 otwory rozmieszczone co 90*, by włożyć blokadę i odkręcić śrubę centralną. Będę sobie dorabiał taką blokadę.

Jutro - za dnia - zmierzę dokładnie co i jak i napiszę tu.

Byłbym bardzo wdzięczny :).
Link to comment
Share on other sites

Nie - tam są 4 otwory rozmieszczone co 90*, by włożyć blokadę i odkręcić śrubę centralną. Będę sobie dorabiał taką blokadę.

Jutro - za dnia - zmierzę dokładnie co i jak i napiszę tu.

 

Do odkrecenia jest sruba a nie kolo pasowe. Dlaczego wiec mowisz "Nie".

Do odkrecenia tej sruby nie trzeba niczego specajnego.

Aby ja przykrecic to i owszem.

Link to comment
Share on other sites

Nie - tam są 4 otwory rozmieszczone co 90*, by włożyć blokadę i odkręcić śrubę centralną. Będę sobie dorabiał taką blokadę.

Jutro - za dnia - zmierzę dokładnie co i jak i napiszę tu.

 

Do odkrecenia jest sruba a nie kolo pasowe. Dlaczego wiec mowisz "Nie".

Do odkrecenia tej sruby nie trzeba niczego specajnego.

Aby ja przykrecic to i owszem.

Do odkręcenia niestety też. Teoretycznie można zatrzymać w miejscu koło poprzez wrzucenie 5 biegu i naciśnięcie hamulca, albo zablokowanie klucza na centralnej śrubie i zakręcenie rozrusznikiem, ale jakoś najbardziej przemawia do mnie właśnie zmajstrowanie takiego klucza. Edited by Bright
Link to comment
Share on other sites

Ja od zawsze i we wszystkich pojazdach odkrecam metoda rozrusznika.

Uwazam wiec ze do odkrecania nie trzeba niczego specjalnego. Jest tylko kwestia osobistych preferencji.

 

Natomiast do przykrecenia w wypadku automatycznej skrzyni, to inna historia.

Oczywiscie pomijam metode blokowania kola zamachowego duzym srubokretem.

 

Ja nie wiem czy masz kolo z wiekszymi czy mniejszymi otworami, wiec podaje info o obu opcjach.

qcyj.jpg

Edited by TyrTyr
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...