Bright Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Muszę odkręcić koło pasowe i ze wszystkich sposobów najbardziej przemawia do mnie zblokowanie go kluczem-samoróbką. Czy ktoś może ma na wierzchu takie koło, lub już zrobiony taki klucz i wie jaki wymiar i rozstaw mają te cztery otwory w kole? Zawsze to jednak dokładniejsze dane, niż mierzone na założonym kole, do którego dostęp nawet po odkręceniu wiatraków jest średni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Mowisz o śrubie trzymajacej kolo na wale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EL-Marcin Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Nie - tam są 4 otwory rozmieszczone co 90*, by włożyć blokadę i odkręcić śrubę centralną. Będę sobie dorabiał taką blokadę. Jutro - za dnia - zmierzę dokładnie co i jak i napiszę tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Nie - tam są 4 otwory rozmieszczone co 90*, by włożyć blokadę i odkręcić śrubę centralną. Będę sobie dorabiał taką blokadę. Jutro - za dnia - zmierzę dokładnie co i jak i napiszę tu. Byłbym bardzo wdzięczny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Nie - tam są 4 otwory rozmieszczone co 90*, by włożyć blokadę i odkręcić śrubę centralną. Będę sobie dorabiał taką blokadę. Jutro - za dnia - zmierzę dokładnie co i jak i napiszę tu. Do odkrecenia jest sruba a nie kolo pasowe. Dlaczego wiec mowisz "Nie". Do odkrecenia tej sruby nie trzeba niczego specajnego. Aby ja przykrecic to i owszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 (edytowane) Nie - tam są 4 otwory rozmieszczone co 90*, by włożyć blokadę i odkręcić śrubę centralną. Będę sobie dorabiał taką blokadę. Jutro - za dnia - zmierzę dokładnie co i jak i napiszę tu. Do odkrecenia jest sruba a nie kolo pasowe. Dlaczego wiec mowisz "Nie". Do odkrecenia tej sruby nie trzeba niczego specajnego. Aby ja przykrecic to i owszem. Do odkręcenia niestety też. Teoretycznie można zatrzymać w miejscu koło poprzez wrzucenie 5 biegu i naciśnięcie hamulca, albo zablokowanie klucza na centralnej śrubie i zakręcenie rozrusznikiem, ale jakoś najbardziej przemawia do mnie właśnie zmajstrowanie takiego klucza. Edytowane 1 Sierpnia 2013 przez Bright Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 (edytowane) Ja od zawsze i we wszystkich pojazdach odkrecam metoda rozrusznika. Uwazam wiec ze do odkrecania nie trzeba niczego specjalnego. Jest tylko kwestia osobistych preferencji. Natomiast do przykrecenia w wypadku automatycznej skrzyni, to inna historia. Oczywiscie pomijam metode blokowania kola zamachowego duzym srubokretem. Ja nie wiem czy masz kolo z wiekszymi czy mniejszymi otworami, wiec podaje info o obu opcjach. Edytowane 1 Sierpnia 2013 przez TyrTyr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 @@TyrTyr, Wielkie dzięki, strzałka poszła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EL-Marcin Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) U mnie, w aucie jak w podpisie, 4 otwory mają 12mm średnicy, ich głębokość to 25mm, a średnica koła, na którym są osie otworów to 64,5 mm tak jak na zdjęciu http://img821.images...1/9492/eti5.jpg Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez EL-Marcin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się