RadziejS Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Które świece lepiej będą się sprawować w forku s-turbo, 99 r., LPG, poza tym seria? Platynowe NGK PFR6B czy PFR7B? - różne opinie można spotkać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 AFAIK '7' sa swiecami zimniejszymi, zalecanymi do modyfikowanych, a przede wszystkim mapowanych aut podobno na mrozach sa problemy z odpaleniem auta.... mam te swiece u siebie - tu gdzie mieszkam nie ma mrozow (prawie)... najnizsza zaobserwowana temperatura to bylo jakies minus 6 stopni, ale impreza odpalila... nie jestem fachowcem, prosze madrzejszych ode mnie o poprawienie jesli napisalem cos zle 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 ja mam u siebie NGK PFR7B i działają a zimą po staniu 10 godzin na 15 stopniowym mrozie, auto odpalało bez problemu. porónania do "6" nie mam, nie wiem co siedziało w aucie przed wymianą świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 działać będą pewnie i jedne, i drugie. Ciekaw jestem na co wpływa ta ciepłota, bo chyba nie na siłę iskry - zaraz się zainteresuję u wujka gogla EDIT: katalog NGK do LPG zaleca "7", ma to właśnie związek z ciepłotą świec czyli zdolnością odprowadzania ciepła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się