p@dre Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Witam, szukam ostatnio bezskutecznie źródła tego stukania tył i przód ... dodam tylko, że pojawiło się krótko po wymianie (wszystkie 4szt) amortyzatorów ... jakieś pomysły :?: http://youtu.be/eT_T922HuSU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekw Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Górne mocowanie amorka, dokręć śrubę sztycy amorka. Kto to wymieniał? Odchylasz tył oparcie fotela, zdejmujesz plastikową osłonę kielicha, odkręcasz 3 śruby na górze trzymające pokrywkę i masz dostęp do dużej nakrętki rozmiar 19 bez nasadki nie podchodź Widzę że stabilizator i końcówki są nowe, reszta się nie rusza. I sprawdź czy masz koło dokręcone Przód podobnie jest jeśli też stuka tyle że tam to już poczytaj instrukcję jak to skręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Konkurs został częściowo rozwiązany ... pomogła wymiana łączników Czy to wszystko ? okaże się za kilka dni tradycyjnie... 'polskie drogi' vs łączniki 2:0 czarekw - stab i łączniki miały/mają ok 30kkm przebiegu. O ile stab i poliuretany stabilizatora są w nienagannym stanie o tyle same łączniki nie dały rady na naszych autostradach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekw Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Ciekawe bo te łączniki wyglądają na ten rodzaj który miał być solidny... faktycznie trochę się w górnej części ruszał. Poprzednio napisałem o górnym mocowaniu bo 6 razy już widziałem jak ktoś miał przypadłość odkręcenia się tej górnej śruby, generalnie trzeba mieć jakiś zestaw narzędzi żeby to dobrze skręcić. A spytam z ciekawości jakie łączniki teraz stosujesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaSH Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 .... ludziska nawet tutaj potrafią jakies porno filmiki umieszczać... ehhh ta młodzież Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 czarekw Problem jest bardziej złożony, wydaje mi się że same łączniki są trwałe. Stukanie powodują prawdopodobnie śruby używane do skręcenia całości ze sobą. O ile się nie mylę są minimalne różnice pomiędzy wielkością otworów montażowych na ramieniu wahacza, tuleją łożyska w łączniku oraz ramieniem stabilizatora, a samą śrubą. Muszę to na spokojnie pomierzyć, się okaże aktualnie - Febi-Bilstein - tylko to było dostępne "od ręki" Co do śruby w górnym mocowaniu amorka, to prędzej czy później pewnie zacznie też stukać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambrauer Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Podjechać na stację przetrzepać i znaleźć słabe już elementy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się