tzd Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Czy kolektor dolotowy z STI '05 (razem z listwami paliwowymi i wtryskami) a) będzie pasował do silnika EJ205 w Foresterze S-Turbo, jest sens go zakładać (poza brakiem klapek tgv, i fajnym czerwonym wyglądem, czy są jakieś korzyści) :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Jeśli zmienisz pompę paliwa,założysz większe turbo i zrobisz mapę,to ma sens :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 pompa walbro, turbo td04l, doładowanie 1,15~1,20 bara, docelowo wtryski 550cc różowe sti, mapa na 250-260 KM jest, są ambicje na parę KM i NM więcej. ja się pytam także o kwestie techniczne, czy to do mojego silnika pasować będzie, czy da się przykręcić itd., czy może nie, bo otwory są w innych miejscach i w ogóle nie pasuje. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 pompa walbro, turbo td04l, doładowanie 1,15~1,20 bara, docelowo wtryski 550cc różowe sti, mapa na 250-260 KM jest, są ambicje na parę KM i NM więcej. ale nie z tą turbiną :wink: -- N mar 04, 2012 2:04 pm -- pompa walbro, turbo td04l, doładowanie 1,15~1,20 bara, docelowo wtryski 550cc różowe sti, mapa na 250-260 KM jest, są ambicje na parę KM i NM więcej. ale nie z tą turbiną,no chyba,ze dosłownie parę koni więcej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Pawlo20, nie o to pytam. ale dzięki. tak, o dosłownie parę KM chodzi i może lepszy przebieg momentu. Pytanie wciąż aktualne, czy to w ogóle pasuje do mojego silnika (EJ205). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Pawlo20, nie o to pytam.ale dzięki. tak, o dosłownie parę KM chodzi i może lepszy przebieg momentu. Ten kolektor z STi(bez klapek) ma sens przy dużych mocach.Ja na swoim WRX-owym z klapkami mam 330km i 450NM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Pawlo20, super, dzięki za udział w wątku, ale może znasz odpowiedź na moje pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Nie bedzie pasowala przepustnica od S-turbo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Adam., i to jest odpowiedź, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Sorry ze sie podepne pod temat Adam., a kolektor ssacy z Spec C (bez tgv) bedzie pasowal plug'n'play do europejskiej 2.5l ? I czy bedzie jaka kolwiek różnica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 właściwie, Adam., mógłbyś rozwinąć myśl, czy warto/można bez większych problemów wymienić też przepustnicę na taką z STI czy innego modelu (jakiego), czy wiąże się to z jakąś wielką przeróbką elektryki, elektroniki, oprogramowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się