czz Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Witam, Chciałem zmodyfikować lekko hamulce w moim aucie i zawieszenie. Nie zamierzam rezygnować ze standardowych felg. Rozmawiałem z pewnym sprzedawcą części i sugerował założenie zacisków od imprezy GT. Czy różnica w hamulcach będzie duża? Czy są problemy z założeniem, czy będzie plug&play? Czy muszę wymienić też pompę hamulcową i sterownik ABS? Drugie pytanie dotyczy zawieszenia. Chciałem założyć Bilsteiny z GT-B. Czy GT-B posiada jeszcze jakieś inne modyfikacje zawieszenia względem seryjnego Legacy? Wiem, że zdarzają się wahacze aluminiowe, ale przy naszych drogach wolę jednak stal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Wiem, że zdarzają się wahacze aluminiowe, ale przy naszych drogach wolę jednak stal. błąd, alu są bardzo mocne i do tego lżejsze zaciski od GT - te 4-ro tłoczkowe z napisem Subaru hamują na pewno lepiej, ale nie współgrają z każdą felgą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newbee Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Przeszedłem w innym pojeździe ale japonskim z zaciskow 1 tloczkowych na 4 tloczkowe ( duże) z Porsche i nie wymagało to zmiany pompy na mocniejsza! Jeżeli zakładać 4 tloczek to z większa tarcza, nie wiem ile tam masz w swoim średnicy, ale standardowa felga może już nie przyjąć takiego zacisku, albo można czasem trafić felgi o takiej samej srednicy ale innym podebraniu wewnętrznym ramion, ale pewnie beda to pewnie felgi typowo do motosportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się