Skocz do zawartości

Legacy BH9 modyfikacje


czz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałem zmodyfikować lekko hamulce w moim aucie i zawieszenie.

Nie zamierzam rezygnować ze standardowych felg.

Rozmawiałem z pewnym sprzedawcą części i sugerował założenie zacisków od imprezy GT.

Czy różnica w hamulcach będzie duża?

Czy są problemy z założeniem, czy będzie plug&play?

Czy muszę wymienić też pompę hamulcową i sterownik ABS?

Drugie pytanie dotyczy zawieszenia.

Chciałem założyć Bilsteiny z GT-B. Czy GT-B posiada jeszcze jakieś inne modyfikacje zawieszenia względem seryjnego Legacy?

Wiem, że zdarzają się wahacze aluminiowe, ale przy naszych drogach wolę jednak stal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że zdarzają się wahacze aluminiowe, ale przy naszych drogach wolę jednak stal.

 

błąd, alu są bardzo mocne i do tego lżejsze

 

zaciski od GT - te 4-ro tłoczkowe z napisem Subaru hamują na pewno lepiej, ale nie współgrają z każdą felgą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem w innym pojeździe ale japonskim :lol: z zaciskow 1 tloczkowych na 4 tloczkowe ( duże) z Porsche i nie wymagało to zmiany pompy na mocniejsza! Jeżeli zakładać 4 tloczek to z większa tarcza, nie wiem ile tam masz w swoim średnicy, ale standardowa felga może już nie przyjąć takiego zacisku, albo można czasem trafić felgi o takiej samej srednicy ale innym podebraniu wewnętrznym ramion, ale pewnie beda to pewnie felgi typowo do motosportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...