Janyk Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Witam powie mi ktos gdzie jest silnik krokowy w wrx z 2006r 2.5 intercooler jest na dole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 od 2005r. zadania silniczka krokowego przejela przepustnica sterowana przez ecu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janyk Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 to jak mi długo schodzi z obrotów to sam juz nic nie poradze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 przeczysc przepustnice, znaczy wymyj ja w benzynce moze to pomoze... masz jakis blad na desce? CEL sie nie swieci? wiem ze w VAGach robi sie tzw adaptacje przepustnicy, nie wiem jak w subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 to jak mi długo schodzi z obrotów to sam juz nic nie poradze? Co znaczy długo? Może mu po prostu zimno, temu subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 a w 2.0 wrx z 2005 też nie ma? bo wydawało mi się, że jest... u mnie występuje dziwny objaw: podczas powolnej jazdy na zimnym silniku po odpaleniu ciężko utrzymać stałą prędkość (jazda na 1. biegu np 10km/h lub np 2. 20km/h) po dodaniu minimalnym gazu auto bardzo mocno reaguje jakby przepustnica/silniczek krokowy się lekko przycinał natomiast gdy go nie dodamy i nie przełamiemy tego przycięcia i pozwolimy silnikowi zejść do około 1.5 tyś obr i wciśniemy sprzęgło obroty potrafią bardzo nisko spaść, że silnik prawie gaśnie. Po chwili jazdy wszystko już jest ok i gaz działa bradzo płynnie i nic już się nie przycina. Jakby ktoś miał jakieś dobre know-how dot. czyszczenia przepustnicy / silniczka krokowego najlepiej ze zdjęciami to byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janyk Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 no jest tak ze z rana i jak troche postoi przy odpaleniu łapie prawie 2 tys i dosyc długo opadaja -- So gru 03, 2011 4:14 pm -- odczytałem z kompa ze jest zbyt uboga mieszanka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 o silniczku krokowym do 2005 roku (kwadratowy na szczycie przepustnicy) http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1704762 a tu jego czyszczenie: http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... C+cleaning od razu racze sie zaopatrzyć w uszczelkę pod silniczek krokowy.. -- So gru 03, 2011 10:21 pm -- no jest tak ze z rana i jak troche postoi przy odpaleniu łapie prawie 2 tys i dosyc długo opadaja po odpaleniu rano zimnego silnka obroty powinny opaść po okolo 10-15 minutach o ile temperatura jest lekko powyżej zera i pewnie dłuuużej jeśli jest na minusie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 saszynski, dzięki za linki. Janyk, jak możesz to daj koledze w moim imieniu pomuka. po odpaleniu rano zimnego silnka obroty powinny opaść po okolo 10-15 minutach o ile temperatura jest lekko powyżej zera i pewnie dłuuużej jeśli jest na minusie. yyy no chyba zdecydowanie wcześniej powinny opaść do poziomu nominalnego no i wg mnie 2k rpm to sporo za dużo. U mnie po odpaleniu jest 1.5 ale po 2min obroty już na normalnym poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 yyy no chyba zdecydowanie wcześniej powinny opaść do poziomu nominalnego no i wg mnie 2k rpm to sporo za dużo. U mnie po odpaleniu jest 1.5 ale po 2min obroty już na normalnym poziomie. codzen rano odpalam auto zeby je zagrzac i obroty (ok 1700 po odpaleniu) po ok 10 minutach wciąż są na poziomie 1000... a czyściłem krokowy ... AAAAAAaaaa!!!! BARDZO WAŻNA UWAGA JEŚLI KTOŚ ZDEJMUJE ELEKTROMAGNES Z SILNICZKA... ten bolec wystający z walca... ma być na dole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janyk Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 kurde to ja juz nie wiem w sumie to jest juz zimno za oknem ale czy te obroty tak długo maja opadac? moze ktos mi doradzi co powinienem zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 moze ktos mi doradzi co powinienem zrobic? Iść spać i nie wymyślać problemów Chyba już jasno Ci powiedziano, że na zimnym silniku, przy zimnym powietrzu będzie trzymać wyższe obroty... I tak, wtedy mieszanka będzie uboższa, bo w zimnym powietrzu masz więcej tlenu... Heh... Spokojnych snów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 kurde to ja juz nie wiem w sumie to jest juz zimno za oknem ale czy te obroty tak długo maja opadac? moze ktos mi doradzi co powinienem zrobic? jak możesz to nagraj filmik komórką jak te wolne obroty u Ciebie wyglądają i przejedź tak kawałek stań i jak będą znowu wyglądały. powiemy jak to wygląda i będziesz mógł spokojnie spać bez stresów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janyk Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 ok postaram sie to zrobic jak najszybciej .Tzn mam zrobic filmik przy odpalaniu z rana i potem po zagrzaniu mam sie przejechac tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 odpal niech postoi z minutę dwie, przejedź kawałek i jakie wtedy będą obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Jak powinien być ustawiony magnes względem metalowej obudowy? Na śrubkach jest niewielki zakres regulacji, można tym kręcić przy poluzowanych śrubach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się