Jump to content

silnik krokowy


Janyk

Recommended Posts

Guest Morgiana
to jak mi długo schodzi z obrotów to sam juz nic nie poradze?

 

Co znaczy długo?

Może mu po prostu zimno, temu subaru... ;)

Link to comment
Share on other sites

a w 2.0 wrx z 2005 też nie ma? bo wydawało mi się, że jest...

 

u mnie występuje dziwny objaw:

 

podczas powolnej jazdy na zimnym silniku po odpaleniu ciężko utrzymać stałą prędkość (jazda na 1. biegu np 10km/h lub np 2. 20km/h) po dodaniu minimalnym gazu auto bardzo mocno reaguje jakby przepustnica/silniczek krokowy się lekko przycinał natomiast gdy go nie dodamy i nie przełamiemy tego przycięcia i pozwolimy silnikowi zejść do około 1.5 tyś obr i wciśniemy sprzęgło obroty potrafią bardzo nisko spaść, że silnik prawie gaśnie. Po chwili jazdy wszystko już jest ok i gaz działa bradzo płynnie i nic już się nie przycina.

 

Jakby ktoś miał jakieś dobre know-how dot. czyszczenia przepustnicy / silniczka krokowego najlepiej ze zdjęciami to byłbym wdzięczny.

Link to comment
Share on other sites

o silniczku krokowym do 2005 roku (kwadratowy na szczycie przepustnicy)

http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1704762

 

a tu jego czyszczenie:

http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... C+cleaning

 

od razu racze sie zaopatrzyć w uszczelkę pod silniczek krokowy..

 

-- So gru 03, 2011 10:21 pm --

 

no jest tak ze z rana i jak troche postoi przy odpaleniu łapie prawie 2 tys i dosyc długo opadaja

po odpaleniu rano zimnego silnka obroty powinny opaść po okolo 10-15 minutach o ile temperatura jest lekko powyżej zera i pewnie dłuuużej jeśli jest na minusie.

Link to comment
Share on other sites

saszynski, dzięki za linki. Janyk, jak możesz to daj koledze w moim imieniu pomuka.

 

 

po odpaleniu rano zimnego silnka obroty powinny opaść po okolo 10-15 minutach o ile temperatura jest lekko powyżej zera i pewnie dłuuużej jeśli jest na minusie.

yyy no chyba zdecydowanie wcześniej powinny opaść do poziomu nominalnego no i wg mnie 2k rpm to sporo za dużo. U mnie po odpaleniu jest 1.5 ale po 2min obroty już na normalnym poziomie.

Link to comment
Share on other sites

yyy no chyba zdecydowanie wcześniej powinny opaść do poziomu nominalnego no i wg mnie 2k rpm to sporo za dużo. U mnie po odpaleniu jest 1.5 ale po 2min obroty już na normalnym poziomie.

codzen rano odpalam auto zeby je zagrzac i obroty (ok 1700 po odpaleniu) po ok 10 minutach wciąż są na poziomie 1000... a czyściłem krokowy ...

 

 

AAAAAAaaaa!!!! BARDZO WAŻNA UWAGA JEŚLI KTOŚ ZDEJMUJE ELEKTROMAGNES Z SILNICZKA...

ten bolec wystający z walca...Picture036.jpg

ma być na dole.

Link to comment
Share on other sites

Guest Morgiana
moze ktos mi doradzi co powinienem zrobic?

 

Iść spać i nie wymyślać problemów :)

 

Chyba już jasno Ci powiedziano, że na zimnym silniku, przy zimnym powietrzu będzie trzymać wyższe obroty... I tak, wtedy mieszanka będzie uboższa, bo w zimnym powietrzu masz więcej tlenu...

Heh...

Spokojnych snów :)

Link to comment
Share on other sites

kurde to ja juz nie wiem w sumie to jest juz zimno za oknem ale czy te obroty tak długo maja opadac? moze ktos mi doradzi co powinienem zrobic?

 

jak możesz to nagraj filmik komórką jak te wolne obroty u Ciebie wyglądają i przejedź tak kawałek stań i jak będą znowu wyglądały. powiemy jak to wygląda i będziesz mógł spokojnie spać bez stresów :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...