Janyk Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Witam powie mi ktos gdzie jest silnik krokowy w wrx z 2006r 2.5 intercooler jest na dole Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 od 2005r. zadania silniczka krokowego przejela przepustnica sterowana przez ecu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janyk Posted December 3, 2011 Author Share Posted December 3, 2011 to jak mi długo schodzi z obrotów to sam juz nic nie poradze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 przeczysc przepustnice, znaczy wymyj ja w benzynce moze to pomoze... masz jakis blad na desce? CEL sie nie swieci? wiem ze w VAGach robi sie tzw adaptacje przepustnicy, nie wiem jak w subaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morgiana Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 to jak mi długo schodzi z obrotów to sam juz nic nie poradze? Co znaczy długo? Może mu po prostu zimno, temu subaru... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krysztal Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 a w 2.0 wrx z 2005 też nie ma? bo wydawało mi się, że jest... u mnie występuje dziwny objaw: podczas powolnej jazdy na zimnym silniku po odpaleniu ciężko utrzymać stałą prędkość (jazda na 1. biegu np 10km/h lub np 2. 20km/h) po dodaniu minimalnym gazu auto bardzo mocno reaguje jakby przepustnica/silniczek krokowy się lekko przycinał natomiast gdy go nie dodamy i nie przełamiemy tego przycięcia i pozwolimy silnikowi zejść do około 1.5 tyś obr i wciśniemy sprzęgło obroty potrafią bardzo nisko spaść, że silnik prawie gaśnie. Po chwili jazdy wszystko już jest ok i gaz działa bradzo płynnie i nic już się nie przycina. Jakby ktoś miał jakieś dobre know-how dot. czyszczenia przepustnicy / silniczka krokowego najlepiej ze zdjęciami to byłbym wdzięczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janyk Posted December 3, 2011 Author Share Posted December 3, 2011 no jest tak ze z rana i jak troche postoi przy odpaleniu łapie prawie 2 tys i dosyc długo opadaja -- So gru 03, 2011 4:14 pm -- odczytałem z kompa ze jest zbyt uboga mieszanka Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 o silniczku krokowym do 2005 roku (kwadratowy na szczycie przepustnicy) http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1704762 a tu jego czyszczenie: http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... C+cleaning od razu racze sie zaopatrzyć w uszczelkę pod silniczek krokowy.. -- So gru 03, 2011 10:21 pm -- no jest tak ze z rana i jak troche postoi przy odpaleniu łapie prawie 2 tys i dosyc długo opadaja po odpaleniu rano zimnego silnka obroty powinny opaść po okolo 10-15 minutach o ile temperatura jest lekko powyżej zera i pewnie dłuuużej jeśli jest na minusie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krysztal Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 saszynski, dzięki za linki. Janyk, jak możesz to daj koledze w moim imieniu pomuka. po odpaleniu rano zimnego silnka obroty powinny opaść po okolo 10-15 minutach o ile temperatura jest lekko powyżej zera i pewnie dłuuużej jeśli jest na minusie. yyy no chyba zdecydowanie wcześniej powinny opaść do poziomu nominalnego no i wg mnie 2k rpm to sporo za dużo. U mnie po odpaleniu jest 1.5 ale po 2min obroty już na normalnym poziomie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 yyy no chyba zdecydowanie wcześniej powinny opaść do poziomu nominalnego no i wg mnie 2k rpm to sporo za dużo. U mnie po odpaleniu jest 1.5 ale po 2min obroty już na normalnym poziomie. codzen rano odpalam auto zeby je zagrzac i obroty (ok 1700 po odpaleniu) po ok 10 minutach wciąż są na poziomie 1000... a czyściłem krokowy ... AAAAAAaaaa!!!! BARDZO WAŻNA UWAGA JEŚLI KTOŚ ZDEJMUJE ELEKTROMAGNES Z SILNICZKA... ten bolec wystający z walca... ma być na dole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janyk Posted December 4, 2011 Author Share Posted December 4, 2011 kurde to ja juz nie wiem w sumie to jest juz zimno za oknem ale czy te obroty tak długo maja opadac? moze ktos mi doradzi co powinienem zrobic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morgiana Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 moze ktos mi doradzi co powinienem zrobic? Iść spać i nie wymyślać problemów Chyba już jasno Ci powiedziano, że na zimnym silniku, przy zimnym powietrzu będzie trzymać wyższe obroty... I tak, wtedy mieszanka będzie uboższa, bo w zimnym powietrzu masz więcej tlenu... Heh... Spokojnych snów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krysztal Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 kurde to ja juz nie wiem w sumie to jest juz zimno za oknem ale czy te obroty tak długo maja opadac? moze ktos mi doradzi co powinienem zrobic? jak możesz to nagraj filmik komórką jak te wolne obroty u Ciebie wyglądają i przejedź tak kawałek stań i jak będą znowu wyglądały. powiemy jak to wygląda i będziesz mógł spokojnie spać bez stresów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janyk Posted December 4, 2011 Author Share Posted December 4, 2011 ok postaram sie to zrobic jak najszybciej .Tzn mam zrobic filmik przy odpalaniu z rana i potem po zagrzaniu mam sie przejechac tak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krysztal Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 odpal niech postoi z minutę dwie, przejedź kawałek i jakie wtedy będą obroty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
12fasola12 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Jak powinien być ustawiony magnes względem metalowej obudowy? Na śrubkach jest niewielki zakres regulacji, można tym kręcić przy poluzowanych śrubach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now