Skocz do zawartości

silnik krokowy


Janyk

Rekomendowane odpowiedzi

a w 2.0 wrx z 2005 też nie ma? bo wydawało mi się, że jest...

 

u mnie występuje dziwny objaw:

 

podczas powolnej jazdy na zimnym silniku po odpaleniu ciężko utrzymać stałą prędkość (jazda na 1. biegu np 10km/h lub np 2. 20km/h) po dodaniu minimalnym gazu auto bardzo mocno reaguje jakby przepustnica/silniczek krokowy się lekko przycinał natomiast gdy go nie dodamy i nie przełamiemy tego przycięcia i pozwolimy silnikowi zejść do około 1.5 tyś obr i wciśniemy sprzęgło obroty potrafią bardzo nisko spaść, że silnik prawie gaśnie. Po chwili jazdy wszystko już jest ok i gaz działa bradzo płynnie i nic już się nie przycina.

 

Jakby ktoś miał jakieś dobre know-how dot. czyszczenia przepustnicy / silniczka krokowego najlepiej ze zdjęciami to byłbym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o silniczku krokowym do 2005 roku (kwadratowy na szczycie przepustnicy)

http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1704762

 

a tu jego czyszczenie:

http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... C+cleaning

 

od razu racze sie zaopatrzyć w uszczelkę pod silniczek krokowy..

 

-- So gru 03, 2011 10:21 pm --

 

no jest tak ze z rana i jak troche postoi przy odpaleniu łapie prawie 2 tys i dosyc długo opadaja

po odpaleniu rano zimnego silnka obroty powinny opaść po okolo 10-15 minutach o ile temperatura jest lekko powyżej zera i pewnie dłuuużej jeśli jest na minusie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saszynski, dzięki za linki. Janyk, jak możesz to daj koledze w moim imieniu pomuka.

 

 

po odpaleniu rano zimnego silnka obroty powinny opaść po okolo 10-15 minutach o ile temperatura jest lekko powyżej zera i pewnie dłuuużej jeśli jest na minusie.

yyy no chyba zdecydowanie wcześniej powinny opaść do poziomu nominalnego no i wg mnie 2k rpm to sporo za dużo. U mnie po odpaleniu jest 1.5 ale po 2min obroty już na normalnym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyy no chyba zdecydowanie wcześniej powinny opaść do poziomu nominalnego no i wg mnie 2k rpm to sporo za dużo. U mnie po odpaleniu jest 1.5 ale po 2min obroty już na normalnym poziomie.

codzen rano odpalam auto zeby je zagrzac i obroty (ok 1700 po odpaleniu) po ok 10 minutach wciąż są na poziomie 1000... a czyściłem krokowy ...

 

 

AAAAAAaaaa!!!! BARDZO WAŻNA UWAGA JEŚLI KTOŚ ZDEJMUJE ELEKTROMAGNES Z SILNICZKA...

ten bolec wystający z walca...Picture036.jpg

ma być na dole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morgiana
moze ktos mi doradzi co powinienem zrobic?

 

Iść spać i nie wymyślać problemów :)

 

Chyba już jasno Ci powiedziano, że na zimnym silniku, przy zimnym powietrzu będzie trzymać wyższe obroty... I tak, wtedy mieszanka będzie uboższa, bo w zimnym powietrzu masz więcej tlenu...

Heh...

Spokojnych snów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde to ja juz nie wiem w sumie to jest juz zimno za oknem ale czy te obroty tak długo maja opadac? moze ktos mi doradzi co powinienem zrobic?

 

jak możesz to nagraj filmik komórką jak te wolne obroty u Ciebie wyglądają i przejedź tak kawałek stań i jak będą znowu wyglądały. powiemy jak to wygląda i będziesz mógł spokojnie spać bez stresów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...