Jump to content

EZ30D vs. 5MT z EJ253


elmo

Recommended Posts

Ciekawy temat :twisted:

elmo, a temat przepustnicy masz już zbadany :?: W sensie :arrow: czy seryjna przepustnica stanowi zwężkę w dolocie i powoduje, że przy pełnym jej otwarciu w układzie dolotowym nadal panuje podciśnienie :?:

Link to comment
Share on other sites

Rafcio78, ostatnio badałem temat przepustnicy romraiderem. Wydaje mi się, że na max otwartej u mnie nie było podciśnienia, choć ja narazie początkujący logger jestem :P W każdym razie po dzisiejszym badaniu MissPiggy stwierdzam, że warto się bawić i pomyśleć nad zmianą H4 na H6 :twisted:

Link to comment
Share on other sites

po dzisiejszym badaniu MissPiggy stwierdzam, że warto się bawić i pomyśleć nad zmianą H4 na H6 :twisted:

 

Coś się stało :?: A co do zmiany H4 na H6 :arrow: go for it :!: Będziesz prekursorem i może ktoś podąży wyznaczonym przez Ciebie szlakiem :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Jak widać, da się:

 

Ameryka, kraj wielkich możliwości :P Ciekawe, czy w Pl ktoś by to ogarnął i za ile :?: Bo ja się niestety obawiam, że każdy warsztat kończyłby stwierdzeniem :arrow: sprzedaj N/A i kup WRX albo STi :roll:

Link to comment
Share on other sites

Bo ja się niestety obawiam, że każdy warsztat kończyłby stwierdzeniem sprzedaj N/A i kup WRX albo STi

Jak już będę bogaty, bo młody i piękny to jestem :mrgreen: , to sobie takie H6 zeswapuje, bo to lepsza opcja niż WRX 8)

Ciekawe, czy w Pl ktoś by to ogarnął i za ile

Carfit będzie miał nareszcie jakieś wyzwanie :P:mrgreen:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...