Roman Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Witam w ten zaśnieżony Dzień Z mojej strony wiem że błąd 32 to chyba sonda lambda a 31 i 22?? Jeśli macie chwilkę czasu to pliska pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 22 czujnik spalania stukowego, 31 czujnik położenia przepustnicy. Próbowałeś kasować, wracają wszystkie 3 naraz? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 tak No i tak sonda i czujnik spalania stukowego nie ma nawet przejechanych 10 000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Ale kasujesz błąd, opalasz auto i od razu masz błędy czy po przejechaniu paru km? Ja bym zaczął od sprawdzenia wszystkich połączeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 No to tak skasowałem dziś jeszcze raz te błędy i przejechałem ok 9km i znów się zapałiły. Tylko tym razem nie mam 22. Czy przez uszkodzony czujnik przepustnicy może wywalać błąd 32? sonde lambda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Ja bym posprawdzał połączenia, "przejścia" kabli. Niech ktoś mądrzejszy się wypowie, może to w jakiś sposób jest ze sobą powiązane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom_ice Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 spróbowałbym na twoim miejscu czyszczenia przepustnicy,spryskania kostek połączeniowych w/w urządzeń środkiem do połączeń elektrycznych,sprawdzenia kabli tych czujników i regulacji zaworów-(chyba że masz padnięte czujniki to tylko wymiana).u mnie pomogło też odkręcenie czujnika spalania stukowego-oczyszczenie powierzchni jego styku i przykręcenie siłą25 niutonometrów,czy jeździsz na LPG?to jeszcze regulacja instalacji gazowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stani Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam mam podobny problem w swoim subaru 2,5 gt rocznik 97 po przejechaniu około 7-8 km zapala się kontrolka błędu i jest to czujnik spalania stukowego.wymieniałem go już dwa razy i za bardzo to nie pomogło tyle tylko że zawsze kupowałem używane może muszę kupić nowy z sklepu.gdybyś miał jakąś radę to proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się