maszka Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam wszystkich serdecznie ! Na forum jestem od niedawna. Wlasciwie sytuacja a zwlaszcza samochód, który po dwóch latach użtkowania zrobil sie bardzo awaryjny i które ja jako kobieta nie jestem w stanie ogarnąć. Prosze mi pomóc wyjaśnioc co sie dzieje z moim samochodem ponieważ ; 1. W maju , miesiąc po przeglądzie dwuletnim uslyszałam szum i swisty dochodzące z tylu samochodu. W serwisie konkretnie " Dawoj " Łomianki Warszawa powiedziano mi ,że jest to przewód wydechowy. Na początku mialy byc to tylko uszczelki a skończylo sie na wymianie całego przewodu . Samochod mial przymusowy postój około trzech tygodni poniewaz tyle czekałam na części a jak mi powiedziano jazda grozi uszkodzeniem silnika. W lipcu niestety mialam wymianę sprzęgla po 25 000 km. Wgrano mi program , ktory ma zapobiec w przyszlości takiej sytuacji. No i dziasiaj znowu uslyszalam szum metaliczny i świsty taki ,że nawet w kabinie je slyszę. Dzieje się to przy 2 500 obrotow. Niech mi ktoś wyjasni o co tu chodzi ? czy to znowu jest przewod wydechowy , czy to ma zwiazek z turbiną i silnikiem ??????????. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Niech mi ktoś wyjasni o co tu chodzi ? Podjedź do ASO. Tam Ci wyjaśnią. Rzetelnie i bez zgadywanek. Przynajmniej pracują tam ludzie, którzy wiedzę nabyli na szkoleniach i w praktyce a nie podczas wybiórczego czytania forum. Powodzenia. -- 17 sie 2010, o 22:39 -- W lipcu niestety mialam wymianę sprzęgla po 25 000 km. SJS też w tym przypadku pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 No i dziasiaj znowu uslyszalam szum metaliczny i świsty taki ,że nawet w kabinie je slyszę. Dzieje się to przy 2 500 obrotow. Niech mi ktoś wyjasni o co tu chodzi ? czy to znowu jest przewod wydechowy , czy to ma zwiazek z turbiną i silnikiem ??????????. Pozdrawiam Niestety odpowiedzi na Twoje pytanie nie usłyszysz na forum, podobniej jak napisał szczur75, uważam że trzeba odsuchać, dotknąć i wiele się wyjaśni , umów się może do ASO Pana Andrzeja Kopra, ich doświadczenie i widza zapewne pozwoli szybko i skutecznie ogarnąć temat. Pomyśl też o SJS http://www.szkolenia.subaru.pl/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się