ogs Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Czy moze ktos sprawdzic ile obrotow macie przy 40 km/h na 1 i na 2? I krotkie wyjasnienie dlaczego pytam... w WRX przy 5MT na 2 jest 2000 obr/min za malo zeby dynamicznie ruszyc, a za duzo zeby zredukowac na 1... Efekt jest taki, ze dolaczajac sie na skrzyzowaniu do ruchu dynamika jest na poziomie samochodu z silnikiem 1,6 :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 ogs, przejedz sie seryjnym legacy turbo a pozniej marudz . tam sie nic nie dzieje w takiej sytuacji... wrx wyrywa z dolu jak dziki. odjezdzanie ze skrzyzowan, mocnych skretow znacznie latwiej przychodzi w wrxie niz seryjnym sti (w zupelnie dolnych zakresach predksci obrotowych jest na prawde nie wiele lepiej niz w antyku, a przeciez dwojke ma sporo krotsza). w us specu jest duuuzo lepiej w se pewnie tez. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 5 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Abt, w US Specu sie domyslam ... 2,5 ma lepszy dol... ale ciekawy jestem jak jest zestopniowana skrzynia w STi i stad moje pytanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 patrz post dyrekcji :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... rzynia+sti nie ma tam moze bezposrednio odpowiedzi na twoje pytanie, ani przelozen w wrxie i sti ale widac bardzo dokladnie, ze biegi w sti sa znacznie krotsze. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 jak widac przy 25 milach na 2ce jest okolo 3000 obrotow. powinno toto jechac :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 6 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 no wiec mamy watek o wyzszosci skrzyni 6MT nad 5MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Niech Kuba wytlumaczy wyzosc, tak jak mi tlumaczyl.....niewiem jak w wersji europejskiej, ale w US wrx 5-speed z tego co widuje jest do dupy, ja sie zdecydowalem doplacic ponad $5k, zeby nie miec problemu wybuchajcej skrzyni w moim aucie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 no wiec mamy watek o wyzszosci skrzyni 6MT nad 5MT no przecie wszyscy mamy sprzynki conajmniej 6MT, no bo 5 biegow do przodu plus jeden w tyl, to jakby nie liczyc to mi zawsze wychodzi 6! b. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 no wiec mamy watek o wyzszosci skrzyni 6MT nad 5MT Ja bym wolal miec 5MT, tyle ze z precyzja pracy 6MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 6 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 michal, uzasadnij... glupi przyklad z predkoscia 40 km/h :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 OGS - naświetliłem ten problem mojemu ojcu i stwierdził, że chętnie się z toba zamieni, w końcu Primera jest 1.8 (jedzie lepiej niż 1.6 ), ma lepsze wyposażenie i nie wyje dyfer ( ). Więc, kiedy dobijemy targu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 6 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 owoc666, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 zgadzam sie z michalem. tez wolalbym miec pieknie dzialajaca 5 (szczegolnie jakby auto bogato jechalo dolem). moze w jezdzie typowo sportowej 6 bylaby lepsza, bo latwiej dobrac optymalne przelozenie do sytuacji, zakretu. biegi w sti (szczegolnie us spec) strasznie szybko sie koncza . pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 problem jest z wytrzymaloscia skrzyni, niestety 5-biegowa, jest skrzynia slaba, 6 natomiast jest w paru autach co maja ponad 500whp i daje rade bez problemu. Wynika to z roznicy w budowie, ale jak mowilem Kuba wie cos wiecej na ten temat. Ja tez bym wolal skrzynie 5 biegowa, ale zeby miala przelozenia jak w moim RS-ie, gdzie jedynka i dwojka sa krotkie(troszenke dluzsze niz w skrzyni 6 bieg. ale duzo krotsze niz w 5 bieg. w wrx-ie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 OGS, nie jestem zwolennikiem czestego machania biegami. Szczegolnie na torze, widac roznice miedzy autami 5mt, a 6mt. Dlatego czapka z glow tworcom silnika 2.2 i-ctdi hondy, iz zblokowali ten motor z 5mt, a nie modna szczegolnie w dieslach 6mt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 6 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 bede mial okazje pojezdzic 6MT to porownam IMHO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się