Skocz do zawartości

Pytanie do wlascicieli STi (6MT)


ogs

Rekomendowane odpowiedzi

Czy moze ktos sprawdzic ile obrotow macie przy 40 km/h na 1 i na 2?

 

I krotkie wyjasnienie dlaczego pytam... w WRX przy 5MT na 2 jest 2000 obr/min

za malo zeby dynamicznie ruszyc, a za duzo zeby zredukowac na 1...

 

Efekt jest taki, ze dolaczajac sie na skrzyzowaniu do ruchu dynamika jest

na poziomie samochodu z silnikiem 1,6 :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogs, przejedz sie seryjnym legacy turbo a pozniej marudz :idea: .

tam sie nic nie dzieje w takiej sytuacji... wrx wyrywa z dolu jak dziki.

odjezdzanie ze skrzyzowan, mocnych skretow znacznie latwiej przychodzi

w wrxie niz seryjnym sti (w zupelnie dolnych zakresach predksci obrotowych

jest na prawde nie wiele lepiej niz w antyku, a przeciez dwojke ma sporo krotsza).

w us specu jest duuuzo lepiej w se pewnie tez.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech Kuba wytlumaczy wyzosc, tak jak mi tlumaczyl.....niewiem jak w wersji europejskiej, ale w US wrx 5-speed z tego co widuje jest do dupy, ja sie zdecydowalem doplacic ponad $5k, zeby nie miec problemu wybuchajcej skrzyni w moim aucie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z michalem. tez wolalbym miec pieknie dzialajaca 5

(szczegolnie jakby auto bogato jechalo dolem).

moze w jezdzie typowo sportowej 6 bylaby lepsza, bo latwiej dobrac optymalne

przelozenie do sytuacji, zakretu.

biegi w sti (szczegolnie us spec) strasznie szybko sie koncza :twisted: .

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem jest z wytrzymaloscia skrzyni, niestety 5-biegowa, jest skrzynia slaba, 6 natomiast jest w paru autach co maja ponad 500whp i daje rade bez problemu. Wynika to z roznicy w budowie, ale jak mowilem Kuba wie cos wiecej na ten temat.

Ja tez bym wolal skrzynie 5 biegowa, ale zeby miala przelozenia jak w moim RS-ie, gdzie jedynka i dwojka sa krotkie(troszenke dluzsze niz w skrzyni 6 bieg. ale duzo krotsze niz w 5 bieg. w wrx-ie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OGS, nie jestem zwolennikiem czestego machania biegami. Szczegolnie na torze, widac roznice miedzy autami 5mt, a 6mt. Dlatego czapka z glow tworcom silnika 2.2 i-ctdi hondy, iz zblokowali ten motor z 5mt, a nie modna szczegolnie w dieslach 6mt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...