motorajdy Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Mam powazny problem, GT 96 rok podczas gwałtownego przyspieszania na kilka sekund odcina zapłon, jest pełna zamuła, nie jest to związane z paliwem podczas tych objawów gwałtonie spada do zera obrotomierz, jak zaczyna ciągnąc to wraca znowu np na 5 tysiecy, egekt jest taki jaby znikały wszystkie 4 iskry, co jest na wspólnym obwodzie z obrotomierzem, moze gdzies jest przerwa na przewodzie od czujnika wału. rece opadaja......... a w niedziele wyscig górski Link to comment Share on other sites More sharing options...
ColinBarbazynca Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 No sprawdz przewody do czujnika oraz wszystkie masy przykrecone do silnika/budy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arekm Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Jestes pewien ze to nie problem paliwowy? Miałem IDENTYCZNE objawy, jak konczylo sie paliwo a ja mocno depnąłem. Moze pompa nie daje rady? Moze zapchany filtr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorajdy Posted May 14, 2010 Author Share Posted May 14, 2010 dziwna sprawa przed chwila katowałem go po obwodnicy i nic. Wszystko git, spróbuje załozyc stare cewki moze któras z nowych- uzywanych cewek robi zwarcie na goraco na pierwotnym ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now