Jump to content

Track Day - tor Toruń.


Jachu93
 Share

Recommended Posts

Forek 2.0D świeżo po dotarciu ;) Może furrory nie zrobię ale co polatam to moje, a i tor poznam przed czerwcową pojeżdżafffką :D Koło toru przejeżdżam co dziennie tak wiec najpierw wpadnę luknąć 12.maja, zobaczę jak to wygląda i na ile jest bezpieczne dla fury bo różne towarzystwo może zawitać ;) no i zobaczymy co dalej. Ale dam znać na pewno.

Link to comment
Share on other sites

no to pewnie się spotkamy tego 12 maja :lol: Fajnie, że na forum pojawił się kolejny Subarak z Torunia 8)

 

A jakbyś wystartował 12 maja to tylko 5 dyszek płacisz... następne razy niestety drożej będą :lol:

Link to comment
Share on other sites

O!? A skad takie nie fajne wieści? Promocja tylko na 12 maja? No cóż? to może pośmigam za 6 dych ;) A jak nie to poczekam na pojeżdżafffke i już. Wiesz może ile jest już ludzi zapisanych na 12 maja? Bo może z biegu da się wskoczyć. W każdym razie jak by co to do miłego na torze 8)

Link to comment
Share on other sites

No promocja jest tylko na pierwszy raz :D A co do ilości chętnych to nie mam pojęcia... może wyślij do nich maila, albo poszukaj na stronie.. może coś jest napisane na ten temat :D

Link to comment
Share on other sites

UP

 

Dziś był pierwszy Track Day :twisted: Niestety.. od godziny 17 była nawałnica i od tamtego czasu ciągle pada.. ale to nie przeszkodziło Karkosikowi iii... Polodemu jeździć swoimi Nissanami :twisted: Był jeszcze jeden 200SX, był Wicik Fiestą i Escortem CSW, jakieś Bmw... no była fajnie. Pogoda baardzo lipna, jednak znaleźli się startujący :lol:

Link to comment
Share on other sites

Fakt, pogoda lipa i przyjechałem na sam koniec. Później jeszcze ktoś śmigał mazdą, a że było już późno to ja już się nie zdecydowałem. Od Wicika wiem, że mimo że miało być spore zainteresowanie to można na razie wskoczyć z biegu no i to było widać bo skoro na początku były te auta co piszecie to i na końcu były tylko one. Chciałem sprawdzić jak jest na tym torze ale już była 18:45 wiec może następnym razem. Zresztą opon jeszcze nie kupiłem (takich do zajechania) wiec to i tak spacerek będzie ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...