AMlGO Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Uzytkuje od jakiegos czasu Legacy 95' 2.2 z automatyczna skrzynia. jest to moj pierwszy automat, a w zwiazku z tym dreczy mnie szereg watpliwosci... Poziomy plynu powinno sie sprawdzac na pracujacym silniku, ale bagnety od skrzyni i mechanizmu roznicowego przy wiekszosci pomiarow sa mokre powyzej max.poziomu... (w poszczegolnych pomiarach roznia sie ok. 1cm.) Tak naprawde to juz nie wiem czy sa OK a roznica poprostu wynika z zachlapania przez pracujace mechanizmy... Przy zgaszonym sa grubo ponizej min. To moje pierwsze Suburbu (wczesniej uzytkowalem pare lat Audi quattro manualne) i drugim powodem moich zmartwien jest dyfer... ...zachowuje sie jakby byl zeszperowany (90%??), przy parkingowych manewrach na suchym wyczuwalne jest napiecie tylnego mostu. Czy za wysoki stan plynow w skrzyni, mech.roznicowym, dyfrze moga byc powodem tych "spinek/blokowania" czy poprostu wisco padlo?? Bede wdzieczny za wszelka pomoc/sugestie jak prawidlowo uzytkowac tego automata... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 W AT miałem to samo . Najpierw bezpiecznikiem odepnij tył i rusz powoli przy pełnym skręcie . Objawy powinny zniknąć . Pomaga wymiana oleju ale problem tkwi w sprzęgle wielopłytkowym a czasami tylko w siłowniku . Zadzwoń do ASO Dzierżoniów i pogadaj z Marasem ... PS Wisco w AT to pobożne życzenie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się