AMlGO Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Uzytkuje od jakiegos czasu Legacy 95' 2.2 z automatyczna skrzynia. jest to moj pierwszy automat, a w zwiazku z tym dreczy mnie szereg watpliwosci... Poziomy plynu powinno sie sprawdzac na pracujacym silniku, ale bagnety od skrzyni i mechanizmu roznicowego przy wiekszosci pomiarow sa mokre powyzej max.poziomu... (w poszczegolnych pomiarach roznia sie ok. 1cm.) Tak naprawde to juz nie wiem czy sa OK a roznica poprostu wynika z zachlapania przez pracujace mechanizmy... Przy zgaszonym sa grubo ponizej min. To moje pierwsze Suburbu (wczesniej uzytkowalem pare lat Audi quattro manualne) i drugim powodem moich zmartwien jest dyfer... ...zachowuje sie jakby byl zeszperowany (90%??), przy parkingowych manewrach na suchym wyczuwalne jest napiecie tylnego mostu. Czy za wysoki stan plynow w skrzyni, mech.roznicowym, dyfrze moga byc powodem tych "spinek/blokowania" czy poprostu wisco padlo?? Bede wdzieczny za wszelka pomoc/sugestie jak prawidlowo uzytkowac tego automata... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark L.A. Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 W AT miałem to samo . Najpierw bezpiecznikiem odepnij tył i rusz powoli przy pełnym skręcie . Objawy powinny zniknąć . Pomaga wymiana oleju ale problem tkwi w sprzęgle wielopłytkowym a czasami tylko w siłowniku . Zadzwoń do ASO Dzierżoniów i pogadaj z Marasem ... PS Wisco w AT to pobożne życzenie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now