Jump to content

Skrzynia automatyczna - poziomy oleju


AMlGO
 Share

Recommended Posts

Uzytkuje od jakiegos czasu Legacy 95' 2.2 z automatyczna skrzynia. jest to moj pierwszy automat, a w zwiazku z tym dreczy mnie szereg watpliwosci...

Poziomy plynu powinno sie sprawdzac na pracujacym silniku, ale bagnety od skrzyni i mechanizmu roznicowego przy wiekszosci pomiarow sa mokre powyzej max.poziomu... (w poszczegolnych pomiarach roznia sie ok. 1cm.)

Tak naprawde to juz nie wiem czy sa OK a roznica poprostu wynika z zachlapania przez pracujace mechanizmy...

Przy zgaszonym sa grubo ponizej min.

To moje pierwsze Suburbu (wczesniej uzytkowalem pare lat Audi quattro manualne) i drugim powodem moich zmartwien jest dyfer...

...zachowuje sie jakby byl zeszperowany (90%??), przy parkingowych manewrach na suchym wyczuwalne jest napiecie tylnego mostu.

Czy za wysoki stan plynow w skrzyni, mech.roznicowym, dyfrze moga byc powodem tych "spinek/blokowania" czy poprostu wisco padlo??

 

Bede wdzieczny za wszelka pomoc/sugestie jak prawidlowo uzytkowac tego automata...

Link to comment
Share on other sites

W AT miałem to samo . Najpierw bezpiecznikiem odepnij tył i rusz powoli przy pełnym skręcie . Objawy powinny zniknąć .

Pomaga wymiana oleju ale problem tkwi w sprzęgle wielopłytkowym a czasami tylko w siłowniku .

 

Zadzwoń do ASO Dzierżoniów i pogadaj z Marasem ...

 

PS Wisco w AT to pobożne życzenie .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...