difrat Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Witam prosze serdecznie o odpowiedz na pytanie dotyczace zapotrzebowania na bezyne ww imprezy. mam okazje tanio kupic. jezdze raczej bez szalenstw, ok 30 % po miescie. bede bardzo wdzieczny. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 autor: sooby@op.pl data: 2005-01-15 16:04:45 marka: Subaru model: Impreza rocznik: 1997 silnik: 2.0l benzyna (115 KM) Minimalne średnie spalanie: 9.5 l/100km Maksymalne średnie spalanie: 11.3 l/100km Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie: 8.0 l/100km Komentarz: Koszty eksploatacji nie są niskie. Zużycie paliwa biorąc pod uwagę pojemność silnika i napęd nie jest kosmiczne. Natomiast warto zainwestowac w płyny eksploatacyjne a auto odpłaci się zerową awaryjnością. Części są drogie a niektóre bardzo ale rzadko się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
difrat Opublikowano 9 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 dziekuje. jescze jedno, czy nie jest to za slaby silnik zeby "pociagnac" to auto?? wydaje mi sie ze nie, ale chcialbym sie upewnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łaciat Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Demol jakie płyny eksploatacyjne masz na myśli? Chętnie skorzystam z doświadczenia, jakieś konkretne produkty? Co do spalania to u mnie praktycznie jest tak samo. W mieście ok 11,5 l/100 km Trasa 120-140 9 l /100 km Raz jak były ciężkie warunki i jechałem ok 100 km/h to wyszło mi 7,5 l. Jedyny ból to troche mały zbiornik paliwa. Co do osiągów to są w porządku, nie ma problemu z wyprzedzaniem, przyśpieszaniem, a to za sprawą krótkiej skrzyni. Tu pojawia się ból w drugą strone. W trasie przy prędkości 140 km/h masz już ok 4k obrotów , przydała by się szóstka. Pozatym jest jeszcze magiczny kijek zwany reduktor, po załączeniu którego autko robi się jeszcze bardziej dynamiczne. Osobiście korzystałem z niego tylko przy holowaniu pojazdów, ale słyszałem, ze niektórzy (szczególnie właściciele Legaców) pomagają sobie nim przy wyprzedzaniu. No i miłe jest to, że autko cały czas się rozpędza, takze nawet wyprzedzanie przy większej prędkości nie stwarza problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się