kowalr6 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 WRX 04 Seria jedyna modyfikacja to ostatni tłumik zmieniony. Przy pełnym przyspieszaniu przy 5.2 T/OBR. występuje "zadyszka"(chwilowy spadek mocy) niedługa koło 1S.(Co dziwne nie zawsze) paliwo raczej nie bo tankuje na jednej stacji. Może ktoś wie gdzie leży przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 przestan krzyczec :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalr6 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 ok krzyk o tej porze nie wskazany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 zbyt duzo rzeczy to moze byc, poczawszy od powoli padajacej przeplywki, nieszczelnosci w ukladzie i pare innych rzeczy lepiej podjedz do ogrniajacych ludziskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 kowalr6, jeżeli zawsze przy tych samych obrotach - zerknąłbym na mapę. Tak czy tak bez podpięcia do kompa się nie obejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalr6 Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 dzięki koledzy tak zrobię za 1 tyś mam przegląd to podepną pod komp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się