Skocz do zawartości

Dobór amortyzatorów i sprężyn do STI GT by Felix


Felix

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad doborem zawieszenia i sprężyn

Chodzi mi o to że mam teraz orginał serie z STI my 02

I jak widać na zdjęciu tył lekutko jest za wysoko a przód nurkuje.

W tej chwili przód ociera mi o błotnik ale to jak zmienie opony na letnie (225/45/17) to mysle ze będzie ok . Natomiast tył jest za wysoko ale i zbyt obniżyć nie mogę bo koła prawdopodobnie będą ocierać o tylne nadkola .

Mam na półce AGXY ale nie mam sprężyn co byscie mi radzili .

492f27c166a21d95med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj amorów od sti, ale z budy GT, tych czerwonych, też na grubej sztycy, powinny być niższe, a te felgi które masz, to chyba 8cali, do gt raczej powinno być chyba coś węższego. jak Ci za wysoko, jak chcesz mam też niskie i twarde hks-y na grubej sztycy, możemy coś pomieszać :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może zapytam się tak :

Mam AGXy i jakie sprężyny na tył i przód utwardzające pozakładać by tył osiadł i był w miare twardy a na przód lekko obniżyć !!

 

Druga opcja myślałem o jakimś Teinie gwintowanym co by można było by sobie dopasować wysokości po przez gwint .. Co o tym sądzicie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co o tym sądzicie !!???

 

Wszystko zalezy jakie ma byc przeznaczenie wyscigowe/rajdowe/uliczne?

 

Mysle ze z kategorii cena jakosc rajdowe swietnie sprawdzi sie Bilstein B6 (na grubej rurze) z seryjna sprezyna lub Eibahem (mam taki zestaw i bardzo sobie chwale, w pelni regenerowalne z mozliwoscia dowolnej zmieny nastawow), jesli wyzsze opcje cenowe polecam czeskiego Proflexa czyli HP Sporting (tekze wystepuje w wersji z zewnetrznymi zbiorniczkami), bardzo pozytywne wrazenie zrobil na mnie Tein SuperStreet, mialem okazje przejechac sie autem na tym zawieszeniu bardzo przyjemnie sie prowadzilo.

 

Jesli chodzi o wyscigowe to pewnie coz z polki rzeczonego KW, moze Cusco, tein MonoFlex tez bedzie jak znalazl, tyle z ena tych zawieszeniach jezdzi sie delikatnie mowiac malokomfortowo, i jak pokauje przyklad Teina monofleksa te zawieszenia zle znosza eksploatacje codzienna.

 

A na codzien? Wszystko zalezy kto jak pozom komfortu jest w stanie ktos zaaprobowac. Choc w przypadku takiego Bilsteina jest szeroka mozliwosc dopasowania og pod siebie, podobnie w kwestii zawieszen regulowanych (wszystko tylko zalezy od zakresu regulacji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja posiadam AGX i sprzezyny blinsteina prowadzi sie rewelacja, ladnie sobie radzi na dziurach miekko a na zakretach trzyma sie jak wariat :)

 

blinsteina? :shock: :mrgreen: Chyba Bilsteina tyle ze Bilstein robi amortyzatory, chyba chodzilo ci o Eibacha :mrgreen:

 

Poprzedni wlasciciel mowil o AGX i sprezynach Blisteina takze pisze co mam no chyba ze poprzedni wlasciciel niewiedzial co montuje :) amorki sprawdzilem a co do sprzezyn juz nie drązyłem :) jezdzilem GT na seryjnym zawiasie przejechalem sie moim i róznica jest ogromna :)

 

[ Dodano: Pon Lut 16, 2009 12:53 am ]

jak tylko odbiore auto od mechanika sprawdze te sprezyny bo bylem pewien ze blistein robi tez sprezyny jaja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...