Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted January 11, 2009 Ojciec Założyciel Share Posted January 11, 2009 W związku z licznymi ptyaniami dot. wyłączania VDC w Foresterze nieniejszym praktyczne doświadczenia z wyłączaniem VDC w Tribece. Funkcjonowanie zasadniczo jak w Foresterze: funkcja off wyłącza ograniczenie momentu obrotowego. W praktyce (czyli na śniegu) z wyłączonym systemem: - przyspieszanie na 1-szym biegu: kontrolka sie nie włącza, koła w uślizgu (= TCS nie dołącza się, gdy i tak pod wszystkimi kołami b.ślisko) - jazda "bokami" : przy małej prędkości system nie reaguje, przy przekroczniu ok 40km/godz i dużym uźlizgu zaczyna się włączać (kontrolka miga); pokonani zakrętu np. 90 stopni z poźlizgiem jak najbardziej możliwe; w rzeczywiście długim poźlizgu nieco za bardzo "pomaga". Generalnie in minus: nożny hamulec ręczny; In plus: większy moment na tylnej osi (45:55) i duży moment obrotowy umożliwia pomimo w/w wprowadzenie w poślizg. Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now