Pawel_12 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Szanowna Dyrekcjo , jakiś czas temu ( a konkretnie około 13 listopada) oddałem mój samochód Subaru Outback (prod 2008) wersja amerykańska do naprawy blacharskiej - pracownicy Subaru nie są w stanie podać czasu oczekiwania na części - a konkretnie informują że czas ten wyniesie od 1 do 3 miesięcy !!!To chyba jakaś paranoja żeby w XXI wieku czekać na części tyle czasu !!!! Jeden miesiąc to bardzo długo ale to jeszcze byłbym w satnie zrozumieć - zaś 3 miesiące to zakrawa na kpinę w dodatku nie można uzyskać informacji czy potrwa to miesiąc czy też kwartał w takim czasie to chyba samemu byłoby szybciej zamówić częsci u dealera w stanach i wysłać kurierem ( zresztą nie wykluczam że będę zmuszony zastosować tą metodę) Z poważaniem Paweł Kwiatkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wulfhere Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Szanowna Dyrekcjo!! Dołączam się do pytania o oczekiwanie na cześci. Od połowy października czekam na listwę do drzwi bocznych do Subaru OBK, czy naprawdę przez półtora miesiąca nie można sprowadzić nawet z Japonii cześci (listwa długości może 1 m)????? Na samochod czekałem 2 miesiące a na listwę już 1,5 miesiąca!!!!! Pozdrawiam, W mojej sprawie już wszystko wyjaśnione. Dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McL Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 hehe, na wahacz mialem czekac 2tyg., a na drugi dzien mialem kuriera z tymze z "firmy, ktora nie istnieje" zamawianie w aso subaru w wiekszosci wypadkow mija sie z celem - chcialbym, ale szkoda czasu niestety - podobno ma sie cos poprawic - podobno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Grudnia 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Dzień dobry, problematyka dostaw części do wersji US jest (niestety !) znana. Miałem wprawdzie jeszcze w tym roku wybrac się do US w celu przeprowadzenia bezpośrednich rozmów w tej sprawie, lecz - przyznaję - obowiązki wynikające z bezpośredniego zakresu naszej odpowiedzialności nie zezwoliły mi na wygospodarowanie koniecznego czasu. Zasadniczy problem polega na tym, że jako odpowiedzialni zgodnie z treścią umowy z FHI za wersje dystrybuowane w EU nie posiadamy odpowiedniej dokumentacji /logistyki / informacji pozwalających na zakup tych części bezpośrednio z US. W związku z powyższym nie jest możliwe ( jeszcze ?) takich części normalnym kanałem dystrybucyjnym. Przykro mi, że na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie udzielić bardziej optymistycznej odpowiedzi - mogę mieć tylko nadzieję, że uda się ten stan rzeczy zmienić. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Przykro mi, że na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie udzielić bardziej optymistycznej odpowiedzi - mogę mieć tylko nadzieję, że uda się ten stan rzeczy zmienić. trzymamy kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McL Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 problematyka dostaw części do wersji US jest (niestety !) znana. podejrzewam, ze to stwierdzenie Dyrekcji dot. czesci do US globalnie w moim przypadku ten wahacz z tego co mi wiadomo jest identyczny jak w wersji EU, a wiec problem pozostaje, szczegolnie ze czasem samochod mozna naprawic, aby na drugi dzien znow go uszkodzic podczas jakze kosztownej nauki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Grudnia 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Niestety serwis zamawiając części nie może postępować na zasadzie tego co mi wiadomo , lecz na podstawie numeru podwozia i katalogu części.A numery VIN z USA aktualnie nie dają się zidentyfikować, a katalogu USA brak :neutral: Tak więc stawianie znaku równości pomiędzy dostawami EU i USA nie jest uzasadnione. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McL Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 A numery VIN z USA aktualnie nie dają się zidentyfikować, a katalogu USA brak :neutral:Tak więc stawianie znaku równości pomiędzy dostawami EU i USA nie jest uzasadnione. akurat w tym przypadku czesc byla identyczna z EU (uzgodnilem to w serwisie) - czas oczekiwania i tak mial byc 3 tygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się