Skocz do zawartości

outback - kilka pytań


Gość Grosheck

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Grosheck

Witam,

 

Rozwazam zakup Outbacka MY05.

 

Interesuja mnie wersje 2.5XT z manualem i H6 3.0 z automatem (manuala ponoc nie ma).

 

Pojawilo sie kilka dodatkowych pytan:

 

1. Czym roznia sie wersje H6 3.0 US i japonska? nie chodzi mi o karoserie, swiatla czy komputer... o ktorych sie najczesciej tu wspomina, ale raczej o silnik zawieszenie itp. Czy wystepuja jakies istotne roznice w budowie silnika lub osprzetu czy zawieszenia, ktore powoduja ze serwis w PL bedzie mial klopoty z ewentualnymi naprawami / przegladami?

 

2. jak jest z dostepnoscia czesci H6 3.0 US w Polsce?

Czy nie jest czasem tak ze za każdym razem jak strzeli mi jakas pierdółka bede musiał czekac kilka-kilkanascie dni na czesci?

 

Czy wystepuja roznice w cenach czesci do wersji US i EU?

A to jest pochodna tego, jak wiele roznic mechanicznych jest miedzy wersja EU i US?

 

3. Jak te silniki H6 3.0 znoszą gazowanie? Niestety to jest jedyna dostepna opcja - jesli chce miec outbacka - musze go zagazowac. Z mojej ogolnej wiedzy wynika, ze H6 powinien bardziej lubic gaz, w koncu wolnossacy.

 

Licze tu szczegolnie na JAKO, gdyz z tego co czytalem duzo osob go poleca.

 

A. Jak czesto zalecane sa przeglady / regulacje takich instalacji?

B. Ile kosztuje taki przeglad / regulacja?

C. Ile kosztuje polecana przez Was instalacja? Chodzi mi o średnią półkę. Nie kupie do takiego auta złomu, ale też instalacja za 10 tysiecy PLN nie wchodzi w gre.

 

4. Jak jest z dostepnoscia czesci do 2.5XT w Polsce?

 

5. Jak ten silnik znosi zagazowywanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...