Guest Grosheck Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Witam, Rozwazam zakup Outbacka MY05. Interesuja mnie wersje 2.5XT z manualem i H6 3.0 z automatem (manuala ponoc nie ma). Pojawilo sie kilka dodatkowych pytan: 1. Czym roznia sie wersje H6 3.0 US i japonska? nie chodzi mi o karoserie, swiatla czy komputer... o ktorych sie najczesciej tu wspomina, ale raczej o silnik zawieszenie itp. Czy wystepuja jakies istotne roznice w budowie silnika lub osprzetu czy zawieszenia, ktore powoduja ze serwis w PL bedzie mial klopoty z ewentualnymi naprawami / przegladami? 2. jak jest z dostepnoscia czesci H6 3.0 US w Polsce? Czy nie jest czasem tak ze za każdym razem jak strzeli mi jakas pierdółka bede musiał czekac kilka-kilkanascie dni na czesci? Czy wystepuja roznice w cenach czesci do wersji US i EU? A to jest pochodna tego, jak wiele roznic mechanicznych jest miedzy wersja EU i US? 3. Jak te silniki H6 3.0 znoszą gazowanie? Niestety to jest jedyna dostepna opcja - jesli chce miec outbacka - musze go zagazowac. Z mojej ogolnej wiedzy wynika, ze H6 powinien bardziej lubic gaz, w koncu wolnossacy. Licze tu szczegolnie na JAKO, gdyz z tego co czytalem duzo osob go poleca. A. Jak czesto zalecane sa przeglady / regulacje takich instalacji? B. Ile kosztuje taki przeglad / regulacja? C. Ile kosztuje polecana przez Was instalacja? Chodzi mi o średnią półkę. Nie kupie do takiego auta złomu, ale też instalacja za 10 tysiecy PLN nie wchodzi w gre. 4. Jak jest z dostepnoscia czesci do 2.5XT w Polsce? 5. Jak ten silnik znosi zagazowywanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now