Gość Grosheck Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Witam, Rozwazam zakup Outbacka MY05. Interesuja mnie wersje 2.5XT z manualem i H6 3.0 z automatem (manuala ponoc nie ma). Pojawilo sie kilka dodatkowych pytan: 1. Czym roznia sie wersje H6 3.0 US i japonska? nie chodzi mi o karoserie, swiatla czy komputer... o ktorych sie najczesciej tu wspomina, ale raczej o silnik zawieszenie itp. Czy wystepuja jakies istotne roznice w budowie silnika lub osprzetu czy zawieszenia, ktore powoduja ze serwis w PL bedzie mial klopoty z ewentualnymi naprawami / przegladami? 2. jak jest z dostepnoscia czesci H6 3.0 US w Polsce? Czy nie jest czasem tak ze za każdym razem jak strzeli mi jakas pierdółka bede musiał czekac kilka-kilkanascie dni na czesci? Czy wystepuja roznice w cenach czesci do wersji US i EU? A to jest pochodna tego, jak wiele roznic mechanicznych jest miedzy wersja EU i US? 3. Jak te silniki H6 3.0 znoszą gazowanie? Niestety to jest jedyna dostepna opcja - jesli chce miec outbacka - musze go zagazowac. Z mojej ogolnej wiedzy wynika, ze H6 powinien bardziej lubic gaz, w koncu wolnossacy. Licze tu szczegolnie na JAKO, gdyz z tego co czytalem duzo osob go poleca. A. Jak czesto zalecane sa przeglady / regulacje takich instalacji? B. Ile kosztuje taki przeglad / regulacja? C. Ile kosztuje polecana przez Was instalacja? Chodzi mi o średnią półkę. Nie kupie do takiego auta złomu, ale też instalacja za 10 tysiecy PLN nie wchodzi w gre. 4. Jak jest z dostepnoscia czesci do 2.5XT w Polsce? 5. Jak ten silnik znosi zagazowywanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się