Paweł Wojtkiewicz Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 Witam, mam dość dziwny problem a zarazem ciekawy problem, mianowicie wyrzuca mi błąd czujnika spalania stukowego, a kontrolka check żarzy się lekko, po nagrzeniu potrafi gasnąć na niskich obrotach itd, po ściągnięciu paska alternatora sytuacja ustała, wrzuciłem inny alternator złożyłem wszystko odpalam i znów to samo :/ czy może to być wina ECU? czy jakaś niepotrzebna częstotliwość nosi po się karoserii nie wiem, szukam jakiegoś powiązania spalania stukowego z ładowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się