Skocz do zawartości

przegląd silnika


marek790

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś dawno temu pokazywali w jakiejś szwabskiej TV jak się bada olej i na tej podstawie określa stan silnika. Kupowało się pojemnik na stacji benzynowej, nalewało trochę oleju i wysyłało do laboratorium. Ciekawe czy w Polsze też takie cuś można by zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeglądzie w serwisie Subaru okazało się, iż wszystko jest ok. Zero kodu błędu, silnik szczelny, cisnienie w tokach w normie. Spadek mocy i głośne klekotanie zaworów spowodowane było starym olejem. W porę wymieniajcie olej :smile:

 

czyli olej na pewno musial miec grubo powyzej 10k km ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adamusmax myslę, że grubo to nie ok. 2kkm- bo zapomniałem, że jakiś czas jeździłem bez linki od prędkościomierza :grin:

 

aha. silnik mi faluje i powiedziano mi w serwisie, że z tym nic się nie da zrobić. Czyżby? i co mam tak jeździć?

 

dobry olej bez upalania auta spokojnie rpzejezdza ok 20 kkm i nie odczujesz tego nawet

 

co do falowania sprawdz przeplywke, silniczek krokowy itd

 

silnik nie powinien falowac, chyba ze rozrzad sie nie zgral na znakach co sie czesto zdarza przy nieoryginalnych gratach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...