leon Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 ... mi olej nie wysycha :roll:. bo z definicji ciężko wysycha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 adamusmax a Ty nocujesz w domu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 adamusmax a Ty nocujesz w domu? :?: :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 adamusmax a Ty nocujesz w domu? :?: :???: To chyba jakaś propozycja :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Nie- To znaczy , że Adamusowimax nigdy sie silnik nie knoci. Pozazdroscić. A tak na poważnie. Jakie parametry przede wszystkim sprawdza się badajęc silnik? Chodzi mi o to czy da się określić stan zużycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Kiedyś dawno temu pokazywali w jakiejś szwabskiej TV jak się bada olej i na tej podstawie określa stan silnika. Kupowało się pojemnik na stacji benzynowej, nalewało trochę oleju i wysyłało do laboratorium. Ciekawe czy w Polsze też takie cuś można by zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 leonID, na stacjach Shella robią jakieś testy oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Po przeglądzie w serwisie Subaru okazało się, iż wszystko jest ok. Zero kodu błędu, silnik szczelny, cisnienie w tokach w normie. Spadek mocy i głośne klekotanie zaworów spowodowane było starym olejem. W porę wymieniajcie olej :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 leonID, na stacjach Shella robią jakieś testy oleju. Jakieś to trafne określenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Po przeglądzie w serwisie Subaru okazało się, iż wszystko jest ok. Zero kodu błędu, silnik szczelny, cisnienie w tokach w normie. Spadek mocy i głośne klekotanie zaworów spowodowane było starym olejem. W porę wymieniajcie olej :smile: czyli olej na pewno musial miec grubo powyzej 10k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 adamusmax myslę, że grubo to nie ok. 2kkm- bo zapomniałem, że jakiś czas jeździłem bez linki od prędkościomierza :grin: aha. silnik mi faluje i powiedziano mi w serwisie, że z tym nic się nie da zrobić. Czyżby? i co mam tak jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 adamusmax myslę, że grubo to nie ok. 2kkm- bo zapomniałem, że jakiś czas jeździłem bez linki od prędkościomierza :grin: aha. silnik mi faluje i powiedziano mi w serwisie, że z tym nic się nie da zrobić. Czyżby? i co mam tak jeździć? dobry olej bez upalania auta spokojnie rpzejezdza ok 20 kkm i nie odczujesz tego nawet co do falowania sprawdz przeplywke, silniczek krokowy itd silnik nie powinien falowac, chyba ze rozrzad sie nie zgral na znakach co sie czesto zdarza przy nieoryginalnych gratach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 a może być, że rozrząd po 40kkm od wymiany się nie zgrał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 a może być, że rozrząd po 40kkm od wymiany się nie zgrał? a byl oryginalny :?: czy nie - bo jezeli nie to po prostu od samego zalozenia nierowno silnik chodzi - jezeli sie nie zgra na znakach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 no nie. auto już ma 211kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi