wasyluk1 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Witam Szanowna Dyrekcje, Zakupiłem XV 2.0i od jednego z dealerow na terenie Niemiec z przebiegiem 5050km. Zarejstrowany 12.04.2018 Auto zakupiłem w zeszłym tyg gdzie został przeprowadzony również serwis po sprzedażowy na co mam dowód w postaci wydruku potwierdzenia przez tamtejszego dealera. Pani w Subaru w DE tłumaczyła że w książkę gwarancyjną nie wpisuje się już serwisów a dostępne są jedynie wydruki z serwisu, które winno zbierać się do książeczki. PS. W książce gwarancyjnej mam tylko wpis przed sprzedażowy na 7 km. Dzwoniłem do serwisu Subaru w Gdańsku żeby upewnić się że na pewno nie muszę przyjeżdżać na serwis żeby nie stracić gwarancji. Z Gdańska otrzymałem informację iż SIP nie widzi vin-u auta sprowadzonego z DE i skoro nie mam pieczątki w książce serwisowej to musi raz jeszcze przegląd zostać przeprowadzony w PL. Stąd moje pytanie do Was. Jak to właściwie jest z tym serwisem auta zakupionego po za granicą PL? Czy mogę spokojnie jeździć w zaistniałej sytuacji przez najbliższy rok (od daty z wydruku ostatniego serwisu w DE) lub przez następne 15 tyś km nie martwiac się że stracę gwarancję? 2gie pytanie. W DE jest 5 lat lub do 150tys km gwarancja w PL tylko 3 lata ? Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam Vasyluk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Odnośnie książki serwisowej - w Polsce nadal obowiązuje. Naturalnie wykonywanie ponownego serwisu nie wydaje się sensowne. Sugeruję kontakt z DT ( mail, telefon ) - zakładam, że mogą uzupełnić wpis na podstawie posiadanych przez Pana dokumentów. Co do gwarancji. Gwarancja fabryczna jest na 3 lata. Dodatkowe 2 lata są oferowane na ich własny koszt. Innymi słowy przez pierwsze 3 lata wszystko działa normalnie, podczas dodatkowych 2 lat potrzebny jest ( w przypadku awarii ) kontakt z Subaru Deutschland w celu akceptacji pokrycia kosztów usterki. Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyluk1 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Witam, 24 minuty temu, Dyrekcja napisał: Sugeruję kontakt z DT Na myśli macie któryś z serwisów w PL? W "starej" książce gwarancyjnej ktora mam do Forestera jest miejsce na kolejne wpisy ale tej nowej do XV brak takiej możliwości tylko nalepki. Czy serwis w PL wystawi nową książeczkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 W dniu 22.04.2019 o 09:59, wasyluk1 napisał: Na myśli macie któryś z serwisów w PL? DT to Dział Techniczny SIP. Pozdrowienia ( z Bułgarii ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się