nrb Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 (edytowane) Wymieniałem ostatnio silnik i nie zwróciłem uwagi na jeden mały szczegół - w tym "nowym" nie ma wyjścia na EGR. Silnik to 2.0 SOHC 125KM rocznik koło 2002. Kolektor dolotowy wraz z EGR został mój, więc elektrycznie wszystko jest podpięte, tylko zamiast rurki łączącej głowicę z dolotem (tej którą lecą spaliny do EGR) wstawiłem zaślepki. Silnik pracuje bardzo ładnie, żadnych zastrzeżeń - tylko check P0400 wyskakuje. Pytanie: jak to wyłączyć? Jak powiedzieć ECU że tu EGR nie ma i żeby nie próbował go ogarniać? Mam odpowiedni kabelek, ROM Raider, ECU Explorer - da radę coś samemu zdziałać? Edytowane 26 Czerwca 2018 przez nrb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się