baranec
Użytkownik-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia baranec
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
0
Reputacja
-
aflinta dziś jeździłem tym pięknym autkiem ale świeci się nie tylko erss ale kotrolka engine, cruise (miga), i kontrolka z "autkiem ślizgającym się " także. a w trakcie jazdy mam wrażenie że auto nie zmienia biegów lub tylko do pewnej prędkości a potem.... jak to wyjaśnić? czy to może być tryb awaryjny w którym auto jedzie ale tylko do pewnej prędkości / maks 3 biegu (do tego biegu nie było problemu - powyżej ......? pozdrawiam,
-
aflinta, podaj proszę przykład co jeszcze może sygnalizować er SS, tzn. co poważnego? :? pozdrawiam
-
Sorki wielkie ale trzeźwy jestem całkiem wielkie dzięki, rozumiem że erSS to nic poważnego
-
WITAM SERDECZNIE BARDZO ŚLICZNIE PROSZE O POMOC - W OUTBACK H6 11.2004 WER EU. AUTOMAT WYŚWIETLA SIĘ BŁAD ER 55 LUB MOŻE ER SS? NAD ILOŚCIĄ KILOMETRÓW :? JEŻELI SIĘ PRZYDA PODAM VIN? WYCZYTAŁEM GDZIEŚ ŻE MOŻNA GO SKASOWAĆ WYPINANIEM AKUMULATORA, ALE TO NIE POMOGŁO. INNY WSKAZYWANY POWÓD TO USZKODZENIE "KOŃCÓWKI" POMIARU PRĘDKOŚCI Z ABS'U. ZALICZKUJĘ ZAKUP TEGOŻ AUTA I CHCĘ SIĘ UPEWNIĆ CZY JEST TO POWAŻNY PROBLEM? CZY ERSS/ER55 WSKAZUJE RACZEJ TAKŻE COŚ POWAŻNEGO ? SĘK W TYM ŻE CHCĘ MIEĆ PEWNOŚĆ CZY I JAK EW. NAPRAWIĆ ABY NIE MIEĆ POTEM WĄTPLIWOŚCI. ŚLICZNIE PROSZĘ O POMOC. POZDRAWIAM
-
Wszelkiego najlepszego pasjonatom na nowy rok wam i rodzinom może i ja kiedyś szczęśliwie dołączę do grona posiadaczy LGT lub innych szacownych modeli
-
Czy ktoś coś może powiedzieć na temat tego egzemplarza LGT? http://allegro.pl/show_item.php?item=2029171837 martwi mnie inny odcień środka kierownicy pozdrawiam,
-
wyot w zasadzie temat wyczerpany, masz rację można by tak w kółko :roll: pod/w Poznaniem lub Gorzowem Wlkp. - znajdę jakiś serwis zaufany polecany pod sprawdzenie LGT? Ty posiadasz LGT? pozdrawiam
-
Sorcerer; powiedz proszę czy auto po remoncie jak w opisie tu: http://otomoto.pl/subaru-legacy-serwiso ... 86499.html będzie bardzo odbiegało od fabrycznego złożenia? rozumiem że jeżeli to było rzeczywiście remontowane w nie-ASO nie ma ryzyka. Na mój gust lepiej kupić takie niż szukać niby dobre niby nie stłuczone - co ty na to? :?: powiedzmy to wyżej porównujemy z nie remontowanym od w zasadzie pasjonata subaru o tu: http://allegro.pl/show_item.php?item=1988791255 może jednak ten >>nie remontowany<< :?: poza tym pasuje mi skrzynia automat i ta podobno jest trwała (?) choć wolałbym kombi to jednak estetyka sedana jest na wyższym poziomie... ale wypasione to remontowane aż za bardzo - boję się że jak się zaczną drobiazgi psuć to się pogubię :? Subar250: rozumiem że ty u siebie masz gaz a turbinka także z tego powodu siadła po 80 000 km? jak ty byś patrzył na >>remontowany << i nie remontowany od miłośnika subaru?
-
bez emocji , to duzo kasy , a trafic z pspiechem mozna bardzo zle , jesli chodzi o turbo to zalezy co w nim padlo , moje np.tylko popekalo jak na zdjeciach powyzej widac , jest duzo zamiennikow do tych aut wiec ceny zblizone do innych marek a zuzycie palwa zalezne od stylu jazdy ... jasne - jednak i tak nikt gwarancji nie daje tak wogóle studiuję temat i rozmawiam ze sprzedawcami od 3 miesięcy, a na początku był forek, potem leagcy 2,5 170 KM proszę odpowiedz o tej wymianie turbo co 120 tys i kosztach normalnej eksploatacji, regulacji ile trzeba kasy na duże przeglądy :?:
-
dobra Panowie bardzo proszę o informację czy przy normalnej eksploatacji i przy nie trefnymn aucie koszty większych przeglądów i wymaganych regulacji przekraczają np 3000 ? jak to wygląda z autem z manualem i jak w aucie z automatem? druga kwestia czy rzeczywiście turbina musi być wymieniana co 120 tys ? http://allegro.pl/subaru-legacy-turbo-2 ... 91255.html to auto np będzie zatem wymagało wymiany turbinki a to już ją ma wymienioną http://otomoto.pl/subaru-legacy-serwiso ... 02336.html pytanie czy znowu nie padnie z uwagi np na krążące w obiegu opiłki pytanie 3cie to auto ile wam pali w spokojnej jeździe w mieście?? no bardzo proszę napiszcie !!!! piszcie chciałbym na święta coś zakupić a tu tydzień został a najwyżej potem
-
no to proszę powiedzcie zadbam o turbinkę jako laik? i jak tak naprawdę u was z serwisem - jakie koszty największe? :?: pozdrawiam
-
Kupuj LGT :!: może być pozjawiają się pytania :? od kiedy to samo np taki LGT 2005 już tylko lampy i zderzak, czy nie będę czekał długo na części, albo na taką turbinkę? rozumiem że będąc raczej laikiem zadbam o turbo? tak ja to widzę, a patrzę na to szacując ryzyko szybciej/ później konieczności wyłożenia kasy LGT/H6. Na wyposażeniu mi nie zależy raczej bezawaryjności i przyjemności z jazdy bez koszmarów awarii silnika (http://otomoto.pl/subaru-legacy-serwiso ... 02336.html) :shock: , wykładania na regulacje zaworów (H6) lub reg. zaw + turbinka LGT. Jak to się rozkłada w czasie przy dbaniu i czy ktoś takie auto koło poznania prześwietli i powie "bież to ci się nie posypie jak to z linku wyżej... :shock: --> Wiecie zawsze mogę kupić to http://otomoto.pl/subaru-legacy-C19529936.html no jakaś klima szyberek jest ok. z tego co zasłyszałem (jak jest inaczej proszę o poprawkę) regulacja H6 1300 robocizna plus koszty części maks może to razem zamknąć sie w 5000 pln. W LGT mamy i regulację i wymianę rozrządu ..
-
Myślę że to sporadyczny przypadek :!: a schładzałeś turbinę po jeżdzie :!: :?: Nie wiedziałem że twój to automat bo nie doczekaliśmy się na zdjęcia - a obiecałeś :!: Witam, Juras K (rozmawialiśmy o dżinsowym) Już sam nie wiem co kupić? H6 odstrasza ew kosztami regulacji zaworów etc. ale europejczyka znalazłem i więcej od GT nie spali a i spec B to wersja jest turbo większa frajda z jazdy i dbając o turbo jest ok ale co 120 000 km turbinkę wymienić trzeba 4000 pln , no i części przy stłuczce z USA... bo chyba zderzaków i blach błotników po drzwi na EU nie da się wymienić? a reszta blacharki taka jak EU ? zdopingujecie mnie proszę do GT ? pozdrawiam,
-
baranec, wiedzę, że rozkręcasz się z postu na post :wink: , to weź pod uwagę również H6 Spec.B bo to może okazać się strzał w "10". Wątek Than_Junior'a :arrow: TUTAJ dzięki ... tyle że mało mam czasu na rozkręcenie się a wg subiektywnej twej opinii dlaczego H6 Spec B może być tak dobry (poza brakiem turbodziury i milutką zmianą biegów ) ? pozdrawiam
-
witam, a co będize tańsze w razie awarii i w użytkowaniu? pytam gdyż waham się między GT a H6. I naturalnie w którym przypadku jest większe ryzyko wydatków? mam swoje zdanie na powyższe pytania ale jestem raczej laikiem, tyle że wiem co dorbe ! wasze opinie będą nieocenione pozdrawiam