Jump to content

Majki46

Użytkownik
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Dobry

About Majki46

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 09/16/1979

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Bogatynia
  • Auto
    Kute GC8 :)
    Honda CBR600RR PC40
  • Zainteresowania
    Moto, Moto i jeszcze raz Moto...a następnie Impreza :D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Majki46

    Filmy

    Jeden z lepszych filmików pokazujących efektowność dyscypliny jaką niewątpliwie jest Drifting... Montaż Miód, Play Loud!!!
  2. ...a to w Porządku Czy ktoś z forumowiczów ma taką w GC8 zamontowaną? Elo
  3. Pytanie do speców: Czy Turbosprężarka od 22B podejdzie do GT-ka? Czy można zamontować w miejsce TD04 VF23 bez drutowania? Pozdrawiam i czekam na konkretne odpowiedzi względem ewentualnych różnic.
  4. No to mam Fuksa, bo większy nie zmieściłby się przy rozpórce Whiteline-a i smutny raczej nie będę zważywszy że zapłaciłem za niego 100 PLN-ów Gratuluje Kowal bystrego oka
  5. Witajcie. GT-ek nadal u Lakiernika a Ja w między czasie ogarnąłem kilka gratów. Wczoraj okazyjnie zakupiłem Intercooler z New Age STI oraz markowy zawór BOV Brytyjskiej firmy Bailey Motorsport i jak tylko odbiorę Subaru, zabieram się do wymiany Tak wyglądają nowe Zabawki…Cooler w naprawdę Świetnej kondycji
  6. W sobotę odstawiam GT-ka do blacharza i przez czas naprawy rozejrzę się za Intercoolerem z New Age oraz jakimś nowym Zaworem. To będzie na początek, następnie pomierzę z kolego Lambda i wymienię przewody WN. Dam znać o postępach. Dzięki za pomoc. PEACE
  7. Spox, bez napiny…przytaczam różne opinie na które natrafiłem. Co do sprawdzania poszczególnych układów to pytam, bo nie jest to VAG którego może sprawdzić każdy Mietek przy pomocy Smartphone. Mam na miejscu Kolegę ze sprzętem i konkretną wiedzą, ale jak ktoś mnie naprowadzi to Ja mu wskazówki przekażę po czym sprawdzi układ szybciej i sprawniej, więc z góry Thenx za wskazówki i liczę na kolejne. Jak uporam się z falowaniem na biegu jałowym rozejrzę się za chłodnicą i faktycznie kupię z WRX-a gdyż cena jest lekko ujmując PROMOCYJNA
  8. AMI, w jaki sposób mam sprawdzić pracę Lambda? Drugą sprawą jest kwestia zaworu, podczas jazdy na razie jest wszystko Okey i jedynym niepokojącym zjawiskiem są lekko falujące obroty na biegu jałowym i mów co chcesz, ale na taką przypadłość Blow Off nie ma wpływu Podpowiadali mi Forumowicze aby wymienić Cooler na WRX po 2001, ale jest też jeden minus. Chodzi o kierownicę powietrza na masce która dopasowana jest pod GC8 i idealnie kieruje strumień powietrza na Intercooler. Po montażu New Age mogłoby to wyglądać tak... montując Cooler z GC8 STI mam pewność, że jest wydajniejszy, pasuje
  9. Subaru było robione w Poznańskim Mapteku na eprom od Ecutek-a. Zrobiłem około 200 km od momentu pojawienia się Check-a i samochód chodzi idealnie, tylko na postoju lekko falują obroty a po dynamicznej jeździe falują trochę mocniej, Brak przerywania i Check Engine nie zapalił się jak dotąd wszystko prawidłowo. Myślę coraz bardziej o wymianie sondy lambda gdyż wszystkie objawy najmocniej wskazują właśnie na Nią. Cooler mam seryjny, ale mocno zajechany z Mega powyginanymi blaszkami look at this... …i myślę aby przed wizytą w Mapteku wymienić cooler na serie, ale z STI...
  10. Widzę, że będę musiał się rozglądać za Intercoolerem od STI z zamontowanym seryjnym zaworem…
  11. Napiszę tak, zawór pracuje tak jakby dwu-stopniowo…kiedy jadę normalnie nie wciskając gazu w "podłogę" i nie tworząc wysokiego ciśnienia spalin (0,8-1.0), zawór upuszcza cicho bez specyficznego Syknięcia, ale jeśli docisnę gaz, zawór syczy jak poparzony Faktem jest, że wiele osób narzeka na pracę silnika po wymianie zaworu z serii na Blow Off…czym to jest spowodowane?
  12. Tego nie wiem, natomiast do historii z błędem 32 nic się z tym Blow Offem nie działo. Impreza równomiernie przyspiesza i ciągnie praktyczne od 2800 obr/min syczy dobrze i zupełnie nie wskazuje na zawór. Jednak chwilowe przerwanie zawsze występuje ( na razie 3 razy) przy 3500 obr/min kiedy doładowanie jest chyba największe.
  13. Tak Cybel, GT było strojone, następnie padł motor który został odbudowany oraz prawidłowo dotarty. Teraz jest około 5000km po odbudowie i w niedalekiej przyszłości wybiorę się do Poznania na kontrolę. Blow Off jest i co za tym idzie AMI?
×
×
  • Create New...