Ja się na tym forum nie wypowiadałem jeszcze, ale podczas poszukiwań doładowanych Subaru proponuję zajrzeć do Szwajcarii, która NIE JEST w EU, a tam o leasing transgraniczny powinno być łatwiej niż w Rosji, chociaż wedle mojego rozeznania to i tak jest mocno skomplikowane (robię małe rozeznanie względem nowego auta spełniającego wymagania: sedan, 4x4, automat, jak najlepsza dynamika).
Były ty poruszone ceny Subaru vs niemieckie marki premium: BMW 325ix podobnie wyposażone do Legacy 2.5 Sport Lineartronic wychodzi 15% drożej (po negocjacjach u dealera), a ma normalną automatyczną skrzynię i mocy 218 KM (do 167 KM w Legacy).
Kwestii wyglądu auta / wykonania / prestiżu nie ma co porównywać.
W BMW ma dodatkowo pakiety serwisowe w dobrych cenach, czyli różnica w cenie się zmniejszy.
Czy te 20 czy 25k PLN'ów jest istotne dla osób wydających na pojazd 160-200k zł pokazują wyniki sprzedaży.
Gdyby w sprzedaży było 2.5GT to dla mnie wybór byłby stosunkowo łatwy i zdecydowałoby serce (dźwięk i klimat auta), ale ja autem robię 40-70k km rocznie i dynamika ma ogromne znaczenie.