Skocz do zawartości

Driv3r

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Driv3r

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. ajax, nie śpieszy mi się a jazdy testowe będę chciał zrobić na śniegu ;-)
  2. ajax, ale z kolei w wersji Sport jest tylko 2.5. Przykład Suzuki podałem z premedytacją bo nie jest to "budżetowe, mniejsze auto" - oglądałem, macałem (nie jeździłem) ale... to ma mocniejszy silnik niż najmocniejsze dostępne legacy :roll: Zawias faktycznie pominąłem - mój błąd. Natomiast pytanie, czy zamiast boxera potencjalny kupiec nie woli paru KM więcej. SAWD wiadomo, że w warunkach torowych będzie lepsze od i-AWD ale czy będzie zauważalna różnica podczas dojazdów do pracy? :roll: To takie spojrzenie kogoś, kto zawsze chciał mieć Subaru, a jak może sobie na nie pozwolić to okazuje się, że wymarzona marka nie ma produktu lepszego od konkurencji a w dodatku chce za to więcej kasy...
  3. ale outback to już inne auto (nie-sedan). rozwijając się w ten sposób zaraz dojdziemy do X5 M i też po kawałku będziemy dokładać do cen... ten_Typ_tak_ma ja bym poszukał poza akcyzą innych powodów takich cen na legacy, bo przytoczony wcześniej przykład Suzuki pokazuje, że cenowo nie musi być tak drogo. Zresztą proszę: http://pl.subaru.client.portals.jato.com/pl.subaru/ASPX/keyadvantages.aspx?userID=4eb0e4d4ad194173ae86c419c3e521d4&screen=compare&category=comp Widzisz uzasadnienie do wydania 30 tysięcy więcej na Legacy (argumenty silnik boxer + sawd znam i to raczej nie kosztuje 30k górką)? PS o wyglądzie tych dwóch aut nie ma nawet co pisać bo to rzeźnia dla legacy...
  4. różnica cennikowo to raptem 40k pln'ów... :roll: a legacy 2.5 sport jest mega drogie raczej z innych powodów: spójrz na cenę np. Suzuki Kizashi - też produkcja poza EU, a cena 130k pln'ów, wyposażenie de'facto bliźniacze z legacy 2.5 sport, rozmiarowo też podobne, chociaż wg testów subaru jest większe, ale chyba nie o różnicę w cenie...
  5. Ja się na tym forum nie wypowiadałem jeszcze, ale podczas poszukiwań doładowanych Subaru proponuję zajrzeć do Szwajcarii, która NIE JEST w EU, a tam o leasing transgraniczny powinno być łatwiej niż w Rosji, chociaż wedle mojego rozeznania to i tak jest mocno skomplikowane (robię małe rozeznanie względem nowego auta spełniającego wymagania: sedan, 4x4, automat, jak najlepsza dynamika). Były ty poruszone ceny Subaru vs niemieckie marki premium: BMW 325ix podobnie wyposażone do Legacy 2.5 Sport Lineartronic wychodzi 15% drożej (po negocjacjach u dealera), a ma normalną automatyczną skrzynię i mocy 218 KM (do 167 KM w Legacy). Kwestii wyglądu auta / wykonania / prestiżu nie ma co porównywać. W BMW ma dodatkowo pakiety serwisowe w dobrych cenach, czyli różnica w cenie się zmniejszy. Czy te 20 czy 25k PLN'ów jest istotne dla osób wydających na pojazd 160-200k zł pokazują wyniki sprzedaży. Gdyby w sprzedaży było 2.5GT to dla mnie wybór byłby stosunkowo łatwy i zdecydowałoby serce (dźwięk i klimat auta), ale ja autem robię 40-70k km rocznie i dynamika ma ogromne znaczenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...