Witam ponownie i wielkie dzięki za zainteresowanie moją sprawą
Jeżeli chodzi o paliwo to szczerze mówiąc sugerowałem się ceną lejąc do baku a pózniej pomyślałem, że to był może błąd i powinienem wlać coś lepszego, jak zawsze. Resetu natomiast już próbowałem i nie dał żadnego efektu, nie zaglądałem jeszcze do kabelków.
hm.. nie przyszedł mi natomiast do głowy temat turbo, nie wiedziałem, że takie mogą być objawy. Jak to najłatwiej sprawdzić??
Teraz sprawa węży i opasek, chyba od tego zacznę bo raczej nikt nie dłubał przy tym aucie, poprzednim właścicielem był starszy pan więc tylko serwis.
Ktoś mi jeszcze dzisiaj doradził sprawdzić świece i cewkę, bo objawy też pasują. Hm.. tylko jak się zabrać do tych świec, z jakim kluczem najlepiej tam podejść??? Jestem daleko od swojego garażu więc za dużo nie wykombinuję a na tutejsze serwisy teraz mnie nie stać.
Jeszcze raz wielkie dzięki i czekam na kolejne podpowiedzi, pozdrawiam