Skocz do zawartości

gt_silver

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    GT Turbo

Osiągnięcia gt_silver

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, Cieszę się, że zasadniczy wątek poruszony przeze mnie został dosyć szybko wyjaśniony i ogólnie nie powinno być większego ryzyka z obsługą mocnych wersji. Tamta kwestia sprzed lat rzeczywiście wygląda na jakiś pechowy zbieg okoliczności, ale dla sprostowania - nie była to żadna naprawa tylko rutynowa kontrola podzespołów napędu na moją prośbę (to jest najbardziej ironiczne) w całkowicie sprawnym i bardzo zadbanym aucie z przebiegiem nieco pow. 100 tys., niestety wykonana nieodpowiednim narzędziem i bez wyczucia - pierwszy krzyżak wału nap. tego nie wytrzymał. Od naprawy (wymiany kompletnych uszkodzonych częsci) jest znowu "jak nowa", ale gdy nadejdzie czas zmiany możliwe, że będzie to nowszy model.
  2. Dziekuję za przypomnienie - oczywiście zerknę w wolnej chwili. W zasadzie dopiero dziś zorientowałem się, że mój dawny login nie funkcjonuje - ale udało się naprawić.
  3. Jeżeli to po prostu pech, to jest szansa, że ogólnie jest lepiej. Badań statystycznych w tym zakresie nie zamierzam prowadzić, bo zbyt drogo te "odkrycia" kosztują. Zakładam,że dane reklamcyjne (także z tych zakończonych sądownie) mogą potwierdzić ten trend. Pozostaje unikać zbyt nowych wynalazków i odwiedzać sprawdzone serwisy...
  4. Rózne pomysły się trafiają - w Dupkowicach jeszcze nie byłem (to Twoja parafia?) Chcę wiedzieć, czy statystycznie odwiedzając ASO można liczyć na serwisantów przygotowanych do obsługi bardzo szybkich maszyn bo w tym przypadku chłopiec rozerwał krzyżaki wału napędowego, który po 8 tys. km się urwał uszkadzając równiez inne części (kilka kg stali "fruwało" po drodze).
  5. Witam, Od kilku lat jestem właścicielem wspaniałego GT turbo, jednakże czas zmiany zapewne nadejdzie i nowszy model jest poważną alternatywą. Niestety nowsze wersje wymagają częstszych kontaktów z autoryzowanymi punktami ("know how"). Największy dotychczasowy problem to uszkodzenie mojej maszyny podczas rutynowego przeglądu w ASO jakiś czas temu (zniszczenia ujawniły się dopiero po przejechaniu kilku tys. km, stanowiąc potencjalne zagrożenie dla zdrowia i życia uczestników ruchu). Czy SIP dysponuje danymi na temat liczby uznanych reklamacji dot. wadliwej naprawy bądź uszkodzeń spowodowanych w serwisach np. w ciągu ostatnich 3 lat (2007-2009) lub liczby spraw sądowych odnoszących się do obsługi samochodów i ich rozstrzygnięć? Ponadto, proszę o ogólną informację odnośnie standardów serwisowych. Czy wszystkie osoby mające kontakt z naszymi pojazdami przechodzą odpowiednie szkolenia, czy mozliwe jest, aby był to "ktoś zawołany spod pobliskiego sklepu"? Będę wdzięczny za odpowiedź w przewidywalnym okresie czasu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...