Skocz do zawartości

Quosik

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Quosik

0

Reputacja

  1. Quosik

    Outback III 2.5 + LPG

    Właśnie moje największe objawy to uszczelka z tego co się wczytuje, zawieszenie samopoziomujące (jest w Outbacku tak?) i sprzęgło wiskotyczne. Poza cenami części OEM, z którymi się zapoznałem, to jak wygląda cena robocizny +/- z Waszych przypadków?
  2. Quosik

    Outback III 2.5 + LPG

    Cześć. Od kilku dni czytam forum i wszystkie inne możliwe źródła. Zastanawiam się nad zakupem Outbacka III z silnikiem 2.5 SOHC (bez turbo) z LPG lub z dołożeniem LPG. Potrzebuje auta z 4x4, które pociągnie przyczepkę i wjedzie w trudniejszy teren, do tego duży bagażnik też odgrywa ważną rolę. Przy tym wszystkim chciałbym mieć też frajdę z jazdy. Myślałem o RAV4, czy też Grand Vitara, ale jeździłem tymi autami i dla mnie jeździ się nimi jak taboretami. Dodatkowo chciałbym w tym wszystkim zachować trochę ekonomii, stąd szukam auta z LPG. Nie chciałbym diesla, w którym naprawy są zdecydowanie droższe. I tu moje zasadnicze pytanie, bo widziałem wiele opinii mówiących o tym jak to strasznie drogie części są ogólnie do Subaru. Patrzyłem ceny podstawowych części i nie widzę aż tak dramatycznych różnic. Jak to jest w przypadku Outbacka? Co lubi się psuć i co jest najdroższe i najtrudniejsze w naprawie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...