Generalnie nie neguję faktu, iż samochód może brać olej zgodnie ze swoja naturą ale chyba mam prawo o tym wiedzieć kiedy kupuję budę, dopóki nie wyłozyłem jeszcze kapusty , a nie dpoiero jak mnie złapią to dopiero prawda wychodzi na światło dzienne i dostajesz problemy w pakiecie:)
a co do furek ganiających na 70 KM, myslę, że co z tego że boxer diesel ma ich 150 jak i tak kiedy się nim jedzie szybciej niż 120-130 to buczy jak by miał polecieć w kosmos:) te konie to papier i tylko papier, obiecanka, co do której kiedy podejmujesz ryzyko by sprawdzić ją w realu to cie zimny pot oblewa od wrażeń dźwiękowych i ewentualnych skutków twojej śmiałości:)
[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 11:21 pm ]
ropniaczki chocby nie wiem ile kucyków im zapisali w danych technicznych najlepiej czuja się przy prędkościach niezbyt dużo odbiegajacych od 100, potem to juz jest zażynanie woła:)
[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 11:24 pm ]
a wracaja do zużycia oleju, niech robia takie silniki Które maja pojemnośc dostosowana do mocy i nie będzie problemu a nie bawia sie w jakieś oszustwa w stylu downsize'ingu i innych bajek dla frajerów
[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 11:42 pm ]
Gwoli ścisłości, mam w domu jeszcze dwa okazy jeżzące na ON, BMW 525d i Qashqai 2.0 dci, tak problem zużycia oleju nie istnieje, od wymiany do wymiany trzymaja równo stan bez żadnych widocznych dla oka odchyleń, dlatego przepraszam ale coś z tym Subaru jest nie tak...