A więc opiszę jeszcze raz:
Zielona kostka u mnie jest jedna pod kierownicą, nie ma natomiast drugiej zielonej z masą do spięcia. Trzeci konektor od strony pasażera jest oraz jest spięty dwoma zielonymi kostkami dzięki czemu auto odpala się w trybie serwisowym po wpięciu tej kostki pod kierownicą z luźnym przewodem od masy.
Tryb testowy działa - załącza się i wyłącza co chwilę wentylator chłodnicy a także działa mi tryb diagnostyczny w freessm za pomocą kabla VAG.
Problem więc nie dotyczy tego że nie mogę wprowadzić auta w tryb testowy.
Po zwarciu białej 3 pinowej wtyczki flash a dokładniej 2 pinów, które się w niej znajdują nadal nie idzie odczytać ECU.
Po czym więc poznać czy zworka w konektorze flash działa?
Nawet jeżeli by jednak nie działała powinienem móc odczytać rom. Więc myślę że albo mój ECU nie jest zgodny(model WRX jest z 2001 a nie 2002 roku) albo coś robię nie tak...
Pytanie z innej beczki. Czy jest na forum ktoś z WLKP najlepiej okolic Poznania- Piły z innym interfejsem Tactrixa, który mógłby oczywiście odpłatnie spróbować to odczytać ROM za pomocą swojego sprzętu?(Jakby co to piszcie PW). Tamten interfejs oddaję skoro nie działa ale nie będę kupował nowego za 170$, za duże ryzyko.