Padł wybór na skrzynkę od wrxa z MY02. Za dwa tyg. powinien być gotowy - opiszę wrażenia . Automat zachowam na przyszłość bo jestem jednak zwolennikiem serii. To już druga wymiana niestety. Mam amerykańską wersję. Niestety skrzynia się zmieliła razem z dyfrem, mechanik sprowadził europejską. Po wymianie okazało się, że jakoś słabo współpracuje - szarpała przy ruszaniu strasznie, a przy wyłączaniu silnika przy skręconych kołach czułem straszne walnięcie jakby ktoś młotem kowalskim częstował. Stąd decyzja. Na szczęście odwracalna - jak kiedyś namierzę dobry automat z U.S. SPEC. to wsadzę z powrotem. Póki co pomajtam wajchą
Cześć, czy jest na forum ktoś, kto ma już za sobą swap na manuala w svx i może służyć radą? Jaka skrzynia nadaje się najlepiej? Stoję właśnie przed decyzją - czy naprawiać automat, czy postawić wszystko na jedną kartę i wrzucić manual. Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam wszystkich.
Dziękuję : Jak sprzedam turbo dziadka, to wreszcie się nim zajmę na poważnie. Spojlery, listwy, ledy, plastiki, płomienie itp. Żartowałem.
Tak na poważnie jest tu trochę do roboty.