Skocz do zawartości

janciownik

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Radom

Osiągnięcia janciownik

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Aflinta - ale trafiłeś - odpięcie przeplywki na ori kompie powoduje podobne problemy podobne jak JDM z podpięta przeplywką, tylko w większym stopniu. Dla eksperymentu wyjąłem przeplywke, zamroziłem w zamrażalce i zmrożoną podpiąłem - na ori kompie ok, na japońcu problemy do momentu rozgrzania ... jedyne co mnie zastanawia - uwalony komp czy "ten typ tak ma"
  2. Leje tylko 98 na dobrych stacjach... nie ma LPG - zaleję V-Power - ono ma chyba 99 ? Ale to komputer z lat 93-do chyba 97 - na 4 wtyczki, stare turbodziadki i pierwsze imprezy turbo... wtedy tez mieli takie wysokie oktany ?
  3. Legacy 94 rok, opis sytuacji: 2.0 Turbo, oryginał, wywalony kat, odpięta sonda, i wydech przelot. Przez 2 lata jeździłem w serii, na oryginalnym kompie y było OK, te 200 kucy dawało radę, stale doładowanie 0,6-0,7, w zimę szybko się nagrzewał, trzymał równe obroty bez względu na temp itp. Przed wakacjami zmieniłem komputer od japońca o oznaczeniu Z4 - w lato wszystko ok, doładowanie wzrosło do 0.9-1.0, obroty wolne spadły w stosunku do oryginału, spalanie lekko wzrosło, mocy odczuwalnie przybyło, temp szybko - jak na oryginale - i problem -kiedy tylko temperatury spadły poniżej 5 stopni, na zimnym problemy z odpaleniem, obroty szaleją 1500-2700 na zimnym (na oryginalnym 1200-1300 równe), spalanie dopóki się nie nagrzeje kosmiczne, ale po nagrzaniu lub gdy jest mniej więcej powyżej 5 - wszystko jest ok, nie zapala się check itp, a po zmianie na oryginał komp wszystko OK, wszystko wraca do normy. Czyżby Z4 "głupiał" przy niskiej temperaturze ? zimne luty? bo chyba nie komputer w turboantyku nie dostaje informacji o temperaturze z zewnątrz ?
  4. janciownik

    Legacy 2.0 93 rok,

    Ok, dzięki serdecznie za info - w weekend zamierzam powalczyć, i tu pytanko - czy części które mogę mieć zepsute (sonda, przepływomierz) będą pasować z legacy 2.0 95 rok - jedyne co wiem że miały silniki 2.0, Pozdrawiam Janciownik
  5. janciownik

    Legacy 2.0 93 rok,

    Ok, jestem po zabiegu - zgodnie z instrukcja stąd(link znaleziony na forum): http://codes.rennacs.com/Petrol-Engine/Japanese-Korean/Subaru-Engines.php nie mam zielonych wtyczek... leżałem z latarka z głowa pod kierownicą - ni cholery, za to mam cały arsenał innych wtyczek, łącznie z taka szeroka przypominającą ODB2/EODB po prawej stronie, ale zielonych nie ma, Czarne znalazłem i wystukało mi: 23 Air flow meter or circuit 31 Throttle sensor or circuit - lub opis z drugiej tabelki - 31 Throttle position sensor or circuit 32 Oxygen sensor or circuit Tyle mi wystukało, P.S. - jeszcze się nie dokopałem jak skasować błędy - na szybko ktoś powie ?? Pozdr Janciownik
  6. janciownik

    Legacy 2.0 93 rok,

    Dzięki, właśnie znalazłem wszelkie info na forum, wyjaśnione w sposób łopatologiczny
  7. janciownik

    Legacy 2.0 93 rok,

    Ostateczność w pozytywnym tego słowa znaczeniu - czyli moje myślenie sprzed postów: Primo - stare auto, pewnie nie będą chcieli nawet zerknąć, bo skoro auto stare to i właściciel o słusznie chudszym portfelu = szkoda czasu i pogonią, Secundo - Wizja cen w ASO - zazwyczaj są sporo wyższe, Co do odpytania i błędów... szczerze nie wiedziałem że takie stare coś da się wogóle odpytać, nawet przez myśl mi nie przeszło żeby zagrzebać i zgłębić temat... :shock: Dzięki za info Jakby komuś się nudziło i powiedział zanim zapytam wujka googla jak na początek odpytać poprzez mrugający check - stawiam browar Pozdr Dzięki za odpowiedzi Janciownik
  8. janciownik

    Legacy 2.0 93 rok,

    Spoko, to to ja wiem, serwis brałem jako ostateczność - zresztą raczej myślałem że serwis jak zobaczy takiego starego strucla to mnie pogoni..., ale skoro twierdzisz że takie starocie tez mogą oblukać to może wstąpię Pozdro Dzieki
  9. janciownik

    Legacy 2.0 93 rok,

    Na początku chciałem powitać wszystkich forumowiczów. Problem dotyczy Legacy 93 rok, auto do tej pory było bezproblemowe (2,5 roku) - mały przebieg 127 tys, jak kupiłem 113 tys, od pierwszego właściciela, w pełni serwisowane, jednak auto stało przed sprzedażą około 4-5 lat, nie ma LPG, Problem mam od miesiąca, a wygląda tak: podczas jazdy auto przerywa, zapala się "check engine" i ma "ochotę" zgasnąć, jak chcę dodać gazu - wkręca się do około 2-2,5 tys, po odpuszczeniu gaśnie, czasem jak przetrzymam przez 3-5 sekund pedał w podłodze, czasem auto zaczyna dalej normalnie jechać itp, mimo że ciągle pali się check. Sposobem na pozbycie się problemu (jeśli nie minie sam) podczas jazdy jest wyłączenie/włączenie zapłonu na biegu i wszystko wraca do normy. Na postoju natomiast jeśli zgaśnie (zachowanie podobne jak wyżej) i nie minie problem po wciśnięciu pedału gazu zauważyłem jedną rzecz- jeśli zapalę bez wyłączania zapłonu - problem się pogłębia (coraz trudniej się wkręca), i mogę tak w kółko go zapalać. jeśli jednak wyłączę zapłon wogóle i odpalę - problem znika na kolejny nieokreślony okres czasu. Wydaje mi się że to coś z elektryką, im auto cieplejsze - tym problem rzadziej (trasa 350 km i żadnej przerwy), występuje zupełnie losowo (czasem 3 razy w ciągu 5 km, czasem jeżdżę 2 dni i nic), dołki itp nie mają na to wpływu, a wczoraj stałem np 40 minut w korku (wolne obroty cały czas, zero ruchu,) zgasł po ponad 30 minutach od tak. Sprawdziłem to co mi przyszło na myśl - świece i kable - wyglądaja ok. Jakieś pomysły ?? Pozdrawiam Serdecznie Janciownik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...